Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Worklog/Showcase -- 200sx S13

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ja fullt klar over det, kjøpte s13, fordi jeg skulle gjøre dette, men i ettertid viser det seg å være for mye jobb for meg som ikke kan en drit, må lage mætti fester/braketter selv, ikke så bolt on som det skulle være osv osv, men får se, kanskje med tiden :)

Gatebil Molly har akkurat bygd en nå, ikke helt ferdig ennå, men prosjekt forum på gatebil forumet, også en del andre som har gjort dette nå

Lenke til kommentar
Der jeg studerer var det en som eide en helt lik bil, han satt på den en Showgun bodykit og hele bilen var i Ferrari rød farge med gul neon under bilen, noe av det peneste jeg noen gang har sett  :love:

Bare litt hint om hva jeg ser for meg du kunne gjøre med bilen din med tiden :)

9070670[/snapback]

Da mangler han jo bare 22" crom felger og en stor aluvinge, så har han den råeste bilen i gata :wallbash:

Nei..hold den ren og pen som den er ;) Nå har ikke jeg lest hele tråden, men jeg anntar du har planer om senking etter vært. Hva med og fjerne bakrutevisker og bytte til hvite bliklys foran?

Endret av Boosti
Lenke til kommentar

Fin bil du har der , men jeg syns at du burde få på senk + bodykit àla Shogun og

ikke minst en stor spoiler , da blir det bra :thumbup:

Keep up the good work!

EDIT : Unnskyld for at jeg liker biler med spoiler da :hrm:

Endret av OjsteiN_
Lenke til kommentar

nei vettu hva :ph34r:

Hadde jeg satt på noe slikt, så hadde det blitt psykriatisk neste.. HATER generelt vinger, noen karbonvinger går, men ellers skal det være smått og stilfult.

Her er den jeg skal ha, om jeg skal ha.. Bilen har forøvrig også stylinga jeg vil ha

P6293633+-+mod.jpg

P6293635+-+mod.jpg

P6293639+-+mod.jpg

P6293647+-+mod.jpg

P6293651+-+mod.jpg

Lenke til kommentar

den Shogun vingen som ble referert til lengre opp var ikke noe bra .

olehenri : Viss du skal ha en så liten vinge så råder jeg deg til å droppe det, syns det ser rett og slett tåpelig ut + hvilken effekt har den lille spoileren i stor fart ?

Men smaken er som baken , den er delt... :hmm:

Lenke til kommentar
den Shogun vingen som ble referert til lengre opp var ikke noe bra .

olehenri : Viss du skal ha en så liten vinge så råder jeg deg til å droppe det, syns det ser rett og slett tåpelig ut + hvilken effekt har den lille spoileren i stor fart ?

Men smaken er som baken , den er delt... :hmm:

9077003[/snapback]

ja ser tåpelig ut, når man har orginalt utseende ja, vinge skal jeg ikke ha, før evt styling.

Den vingen som er på bildene over her, er orginal kouki vinge mener jeg, som står i stil med baklyktene mine, da disse er orginal kouki, dvs orginalt på 180sx i japan.

Funksjon? Har du fulgt med her, og på civic tråden, så går jeg heller for utseende fremfor funksjon, driver heller ikke med idiotkjøring så jeg trenger vinge for å holde meg på veien :)

Denne vingen, er den eneste som er pen, på en sx, imo

Lenke til kommentar

Dæven, de felgene passet bra på bilen gitt. Med senk så blir dette rått, men ikke sleng på for mye plastikk da. :D Jeg er enig med deg at 200 ikke passer så godt med spoiler, men den vingen på bilen som er avbildet lengre opp her gikk an da. Men ikke noe større iallefall.

Fikk litt lyst til å lage en slik tråd om bilen jeg kjøpte i helga og jeg nå, men må få tatt noen bilder først da. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...