olehenri Skrevet 8. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2007 da får jeg tak i spacere, så slipper jeg forhåpentligvis at kalipperene tar borti felgene mer Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Bra prosjekt du har på gang der. Skal følge med på denne tråden fra nå av. Stå på! Lenke til kommentar
Wickedlike Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Man får vel noen billige spacere på biltema, skulle vel holde de =) Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 (endret) Når man først har brukt så mye penger på konvertering av boltsirkel, bremser osv. hadde jeg ikke kjøpt spacere på biltema til 29,90 ,- Spørs hva som blir sagt på neste kontroll da. De må vel egentlig være TÜV-godkjente også.. Endret 8. juli 2007 av espennyh Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2007 spacere får man vel ikke godkjent uansett? jeg skal ikke kjøpe noen, jeg får fra en på lillehammer, som jeg skal teste litt hvertfall, for å se om det hjelper på Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2007 Coilovers bestillt Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 spacere får man vel ikke godkjent uansett? 9034545[/snapback] Finnes Tüv-godkjente spacere? Burde vel gå ann da? Eller? Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2007 fikk høre av bt at spacere er ulovlig jeg men Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 mener og å ha hørt om TÜV godkjennte spacere Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) Finnes både TÜV-godkjente spacere, og biler som er typegodkjente med spacere. Hør med BT hva de mener om TÜV-godkjente spacere, evt. om bilen din er typegodkjent med det. Endret 9. juli 2007 av espennyh Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2007 det tviler jeg på, og ettersom det bare er 3-5mm jeg skal ha på , så driter jeg idet Lenke til kommentar
Wickedlike Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Spacere er da ikke vanskerlig å sette på og ta av, ta de av før kontroll =) Hvis du blir kaldt inn til ny kontroll av en eller annen grunn ta de av igjen, tviler på at snuten ser dette på en ev. kontroll. Lenke til kommentar
Northland Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Selvfølgelig er ikke det noe porblem. Det som kan bli et problem dog, er i en eventuel ulykke! Da kan du være riktig uheldig om det allerede er din feil ulykken skjedde! det er ikke sikkert, men det kan vær! Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 11. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2007 coilovers er bestillt om jeg ikke har nevnt det hehe Satt på spacere i går, ble bra, men rattet vibrerer som et helvete når jeg passerer 60 :S Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 høres ut som det er noe ubalanse da Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 11. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2007 spacera var helt jevne og fine, men er vanskelig å få sentrert felgen når man montere slik fikk jeg høre, så slikt er vanlig.. tok de av nå, og fila på den kalipperen som går borti, teste å se om det funker nå etterpå Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 spacera var helt jevne og fine, men er vanskelig å få sentrert felgen når man montere slik fikk jeg høre, så slikt er vanlig.. 9051740[/snapback] Har ikke felg-sjapper senterringer som kan hjelpe deg mot dette? Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 11. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2007 har senterringer på felgene! funka dårlig detta her, så tok de av, og filte ned kalipperen litt, funka som fjell! Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 har ikke vurdert og bytte fronten til en s15? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå