Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Worklog/Showcase -- 200sx S13


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Der var det gjort, jeg skal ha en sort s13 med den stylinga der, hva heter den? hvor kan jeg få tak i den? :p

8714499[/snapback]

 

 

hvilket kit`?!

8724144[/snapback]

 

Har funnet ut av hvilket kit det var, det som var på siste bildet på side 4. J-Blood heter det. :)

Lenke til kommentar

har en forkjærlighet for de kouki lyktene, men hey, det er meg det er snakk om her, så for all del, lykter kan byttes igjen :D (skjedd før :D)

 

 

Blir nok 225-40 Toyo Proxes på felgene :) venter med å sjekke ut til jeg får felgene :)

 

 

--

 

Detta funka dårlig ! :D HAHA

Kjett når den nesten bare spinner på 1 hjul.. men men :p også uerfaren RWD sjåfør :p

 

th_HPIM1548.jpg

Lenke til kommentar
1756 stk som har sett denne tråden på 2 uker.. DAMN! :p

8731113[/snapback]

 

 

Tatt i betraktning hvor populær din forrige bil var, og det faktum at du er på et av norges største forum så finner jeg det ikke merkelig. :p

 

 

har en forkjærlighet for de kouki lyktene

 

Du må aldri bytte dem ut med noe shait (nei syntes ikke de clear lyktene var noe spess å se på), må være noe stilig i såfall. ;)

Endret av Rebel-Rider
Lenke til kommentar
1756 stk som har sett denne tråden på 2 uker.. DAMN! :p

8731113[/snapback]

 

 

Tatt i betraktning hvor populær din forrige bil var, og det faktum at du er på et av norges største forum så finner jeg det ikke merkelig. :p

 

 

har en forkjærlighet for de kouki lyktene

 

Du må aldri bytte dem ut med noe shait (nei syntes ikke de clear lyktene var noe spess å se på), må være noe stilig i såfall. ;)

8731276[/snapback]

 

 

hehe joda, men den var "ferdig" når jeg fikk den liksom :p kun motor og lykter jeg gjorde på den..

 

Denna skal jeg "bygge" selv, frykter ett "forventningspress" :p

 

:tease::whistle::w00t::no:

Lenke til kommentar

Så dum som jeg er, tenkte jo jeg kort når jeg bestillte felger og omb.kittet, jeg tenkte jo IKKE på at jeg også må ha bremseskiver med 5 høl! :p

 

- før i går.. :p

 

SÅ, det som skjer da, er at styling må vente, så får jeg se om jeg finner noe bra tilbud ett sted, skal jeg først bytte, så er det jo greit å sette på noe ordentlig..!

 

Snakket med Brakes.no, som jeg har handlet felger og div av nå, de selger K-Sport bremser, ø330mm, front kit til 10 lapper.. Å sikkert det samme bak, så det blir litt svindyrt syns jeg, noen som har noe tips om bra bremser, til en bra pris?

 

Spurt om de har noe tilbud på front og bak og, og at jeg gjærne kjører med noe reklame fra dem , om dette gjør det litt billigre..:)

 

Så da blir det vel ikke noe styling på ei god stund tror jeg :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...