olehenri Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Hei igjen godtfolk Civicen solgt, s13 handlet inn Kun bilder fra annonsen foreløpig, akkurat kommet hjem etter å ha henta den Litt av hva som er gjort! -Ny turbo: T28bb - s15 turbo -Byttet til ny type oljerør til turbo -Åpent luftfilter: Apexi power intake -3" eksos fra turbo og bak med 3" katalysator -Stor front monter intercooler -Ny bensinpumpe: Walbro 255l/h -Nye kaldere plugger: NGK -Ny førerstol med firepunktseler: Sparco Evo -Turbotrykksmåler og shiftlight montert på dashbord -Bilen er nylakkert -Nytt Gelè batteri som er flyttet til bagasjerom og satt i spesial bygd batterikasse i alu. -Stor stereo: Proson 2x12" -Pioneer spiller med bluetooth handsfree -Ny starter -Fjernet de fleste emblemer -Fjernet orginal spoiler -Sveiset rust -Tectylert -Lakkert div. detaljer i interiøret -Montert vippebrytere i midtkonsoll for styring av lyktne for å få "sleepy eyes" -Ny termostat og vannpumpe -Reg.reim byttet ved 142" -Vinterdekk og sommerdekk er som nye (kjørt en sesong) -16" ATS Scala felger med sommerdekk og orginale 15" med vinterdekk Noen bilder Mere kommer vel Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 (endret) Får vel si: Gratulerer med ny og rå bil!! Gleder meg til å finne ut dine planer for skjønnheten, civicen var helt nydelig når du var ferdig med den så dette blir sikkert like bra, om ikke bedre Endret 15. mai 2007 av MaSo Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 15. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2007 Takk for det! Blir nok ikke noe s15 mod tenker jeg, blir alt for mye jobb til min kunnskap Lenke til kommentar
rublings Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Gratiss med ny bil Her trengs det sårt senk og nye felger! Stå på Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 15. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2007 Senk og felger er nok det første som kommer.. Men dritten er at jeg ikke får tak i de felgene jeg vil til s13, da må jeg få bytta om til 5 bolts, noe som koster 6000 spenn i delene Lenke til kommentar
rublings Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Hva er de bryterne i midtkonsollen for noe Du driver ikke med noe fyfy på gaten vel Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 -Montert vippebrytere i midtkonsoll for styring av lyktne for å få "sleepy eyes" 8615688[/snapback] Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Har jo faktisk lest hva du har skrevet så Felg å senk er nok tingen ja, gjør utrolig mye utsende messig med felger, ser det bare med å photoshoppe mitt eget vrak Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 15. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2007 hehe jepp, men finner ingen frakke 4 bolts.. de jeg vil ha er 5 bolts, da må jeg kjøpe sånn kit som gjør at jeg får 5 bolts til 6 lapper ca.. så får se hva jeg gjør Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 15. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2007 To bilder tatt i kveld Og et par dårlige lyd klipp jeg tok med mobilen.. http://www.vw-gfx.com/media/henriksen/200sx1.amr og http://www.vw-gfx.com/media/henriksen/200sx2.amr Disse kan nytes i QUICK-TIME med en iskald øl attåt Lenke til kommentar
Eplejus Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 hehe jepp, men finner ingen frakke 4 bolts.. de jeg vil ha er 5 bolts, da må jeg kjøpe sånn kit som gjør at jeg får 5 bolts til 6 lapper ca.. så får se hva jeg gjør 8622776[/snapback] Evnt. kan du bygge om til 5-bolts ved å bruke deler ifra en S14, blir mye billigere Selges ofte ombyggnings kit på forumet til SXOC. Prøv under Breakers Yard. Ellers kan du jo også prøve på 200SX-OGN, men brukte understellsdeler til S14 er det mangelvare på her til lands. Godt valg av ny bil forresten Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 16. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2007 Takk for det! Har tittet litt rundt, ikke lett å finne noe.. Fikk tilbud på sånne ting fra brakes.no i dag til ca 6000... Så man får se, leter etter noen FETE japsefelger med 4x114,3, men nytter ikke Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 TSW Pace? De kommer i hvert fall i fireboltsutførelse, men jeg har bare sjekket 4*108, ettersom det er det jeg har selv. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 16. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2007 heeh nei, skal ikke ha noe slikt Ikke japsefelger det Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Kult, hvor mange gamp er det i denne motoren da ? Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 16. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2007 Ikke benket, men selger mente 215-230 hk, lader 0.95 Røsker no jævlig når den kommer hvertfall hehe .P Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Grattis med ny bil, håper du holder den like clean som den forrige. Noen fremtidige planer?, eller er det hemmelig enda? Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 17. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2007 (endret) Takk for det! Dette er en bil for plastikk, så kommer nok et pent body kit på den Felger, og senk også, så får man se --- Tror jeg har finni noen bra felger nå ? http://www.driftworks.com/catalog/products...13-fitment.html eller disse http://www.driftworks.com/catalog/products...13-fitment.html Endret 17. mai 2007 av olehenri Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Likte felgene, men det så vel ut til å være sånn som de du ser på drifte videoer med 200sx? (er ikke nå galt med det) Men for all del det er din bil å dine penger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå