Cryovat Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 En gledelig overraskelse. http://kotaku.com/gaming/spike-tv/prince-o...xbla-260396.php Husker å ha tilbrakt mye tid med det spillet på macer når jeg gikk på barneskolen, blir gøy å prøve det i renoveret form. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Ser utruleg bra ut. Håpar andre utgivarar (og då spesielt konami og capcom!) tar lærdom ifrå Ubisoft i dette tilfellet. Gledar meg STORT til PoP til XBLA. Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 15. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2007 Ble veldig positivt overrasket av videoen. XBLA remaker pleier å være veldig dårlige hastverksjobber, men her så det ut som de har klart å kle spillet opp i helt ny drakt uten å miste følelsen. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 oooh dette lyser det klasse ut av! *glede seg* Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 XBLA remaker pleier å være veldig dårlige hastverksjobber, men her så det ut som de har klart å kle spillet opp i helt ny drakt uten å miste følelsen. 8620916[/snapback] Jau, sjå berre på Frogger, Pacman etc. Dette var ein frisk pust! Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 HD-Klipp fra Gametrailers Dette ser faktisk utrolig kult ut! Minnene strømmer virkelig på når man ser klippet Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Syns bare det er så synd at de endrer gameplay'et og kontrollene... Jeg er nok en retro-hore, for jeg kunne tenkt meg en nøyaktig kopi av originalen... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 (endret) De endrer ikke gameplay'et. Jeg las et intevju en plass(ign), hvor dem sa at de ville være svært forsiktig med forandirniger. Det er først og frest en kopi i ny grafikk med noen mindre forbedringer slik at spillet lever opp til dagens standard. Jeg gleder meg ihvertfall, spillet er allerede plasert på min must-have-liste Endret 16. mai 2007 av qoutor Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Vedder en tier på at originalen også vil følge med. Kanskje som en unlockable. Lenke til kommentar
master_al Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Dette kan jo bli veldig kult Gleder meg til det kommer da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Vedder en tier på at originalen også vil følge med. Kanskje som en unlockable. 8632095[/snapback] Tror orginalen var med som unlockable i Sands of time... Den var bare ikke så lett å finne. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 De endrer ikke gameplay'et. Jeg las et intevju en plass(ign), hvor dem sa at de ville være svært forsiktig med forandirniger. 8630396[/snapback] Jepp, i det samme intervjuet hvor han sier: The original game was very difficult. The player had to be very careful because one wrong step could mean instant death. Today, players seemingly don't have as much patience, so it was important to make the character easy and fun to control. We've done our best to make the game more accessible to the largest audience possible and attract those who played and enjoyed the original game and new gamers alike. ogTherefore, we added new spectacular abilities to the Prince's repertoire of original moves, giving players the kind of freedom they expect from a modern POP game, while making sure they blended naturally with the original game animations. Høres ut som endringer i gameplay spør du meg... The controls have been largely improved. Battles are a lot more fun than the original game and require the same skill set as the original game. Synes originalen var kjempemorro, jeg. Syns ikke det har kommet noen spill i ettertid med like morsom counter-attack. Greit nok. De endrer spillet. Det blir sikkert bra. Jeg kommer sikkert til å spille det og ha det gøy, men det var ikke dette jeg ville ha. Nostalgien er borte. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Etter å ha lest hands-on hos GameSpot pluss sett de to gameplay-snuttene er jeg mye mer beroliget. Ser ut til at spillet blir veldig likt originalen gameplaymessig. Var litt klumsete animasjoner, men... Nå gleder jeg meg igjen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Hmm... Jeg hadde ikke sett du hadde svart på innlegget mitt, og hadde jeg svart tilbake hadde jeg sagt meg uenig i hvordan du tolker sitatene du viser til, men nå er det vel ikke nødvendig med et slikt innlegg lengre da... Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Syns bare det er så synd at de endrer gameplay'et og kontrollene... Jeg er nok en retro-hore, for jeg kunne tenkt meg en nøyaktig kopi av originalen... 8630298[/snapback] Samme her Har mange gode minner med PoP 1 og 2 på Diskett Lenke til kommentar
Spitzi Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Syns bare det er så synd at de endrer gameplay'et og kontrollene... Jeg er nok en retro-hore, for jeg kunne tenkt meg en nøyaktig kopi av originalen... 8630298[/snapback] Samme her Har mange gode minner med PoP 1 og 2 på Diskett 8736955[/snapback] Hvis du skaffer deg Sands of Time til gamle Xboxen, så låser du jo opp gode gamle POP1 etter å ha klart hovedspillet. Det er så og si kliss lik originalen. Anbefales på det varmeste, da Sands of Time er det beste av 3D-spillene. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Hmm... Jeg hadde ikke sett du hadde svart på innlegget mitt, og hadde jeg svart tilbake hadde jeg sagt meg uenig i hvordan du tolker sitatene du viser til, men nå er det vel ikke nødvendig med et slikt innlegg lengre da... 8736556[/snapback] Nei, det er vel ikke det. Og jeg er enig med deg at de sitatene var litt tvetydige. Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 PoP kommer neste onsdag. Gleder meg stort! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå