Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Speedtouch 516i - Maximum connections

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er lite interessert i å høre at det ikke er smart osv. Jeg spurte hvordan. Om dere skal spamme så gå en annen plass.

Og du som sier "just google it". Den linken du ga meg har INGENTING med saken å gjøre.

Lenke til kommentar

Så hissig vi var i dag da. Ingen har sagt at det ikke er smart.. Det var din tolkning.. Og igjen , det er faktisk ikke noe spam som jeg kan se... (utenom denne posten, men kunne ikke la hver å svare).

Og at den har INGENTING med ditt spørsmål forteller bare at du ikke har tatt deg tid til å se på den...

Endret av Wabby
Lenke til kommentar

Beklager at jeg var hissig. Men vil gjerne ha svar på hvordan man gjør det. Jeg fant noe om at noen hadde problemer med for få connections i tråden, men ikke en løsning. Det kan hende at jeg ikke har lest nøye nok, så om noen fant løsning så hadde det vært fint om dere postet den her :)

Lenke til kommentar

Jeg fant ikke en direkte løsning, men det jeg fant var at version 5.4.0.14 gir 2048.

Det sier meg lite om den er ny eller gammel siden jeg ikke har dette modemet, men jeg ville sett etter versioner med høyere revisjonsnummer og sett på ChangeLog som leveres med. Da kommer det frem om de har økt muligheten for connections.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...