aXXo Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Hvordan bil kjører du? Og hvilken kjøreskole bruker du? Jeg kjører en BMW 520 Turbo Diesel (STV) Digg bil ass Og kjører på Galgeberg trafikkskole Bra kjøre skole det der ja Lenke til kommentar
jeeeez Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 VW Passat, 2(?) liter TDI.. Oppegård trafikkskole.. Skal kjøpe meg en VW Golf 1,8 '89 straks, kjører opp i juni... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Skal denne tråden ha noko nytte og funksjon må me kreve litt av dei som poster. Kva bil du har privat, eller kor lenge du har hatt lappen er uinteressant, denne tråden er for dei som held på med å ta lappen. Fint om dykk kan nevne kvar i landet kjøreskulane er, så kanskje andre kan få eit tips. Off-topic vil bli sletta. Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Da jeg tok lappen i fjor høst kjørte jeg BMW E90 318i. Sportslig, men vonde seter. På langkjøring fikk jeg akutte smerter i ryggen... aldri fått det i andre biler. Kjørte hos Lippert avd. Harestua Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Carsten Ruus trafikkskole i oslo. Bra kjørelærer. http://www.ruus.no/ Honda CRV 2.016V 150hk Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Tror det er svendesen trafikkskole i asker/bærum et eller annet sted som har BMW M5 og Lancer evolution 7 som skolebiler. De har et par andre verstinger også... Helt teit spør du meg, clutch er dyre jobber på de bilene her. Tror ikke timesprisen dems var så ille eller Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 den nyeste Opel Astra stasjonsvogn på Olavs Trafikkskole i Sandnes, flinke kjørelærere. Syns ikke den bilen er noe god å kjøre i, pedalene er altfor følsome å alt føles så stort inni den, men er nokså behagelig å sitte i den. Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 En eller annen kjøreskole på fjellhamar tror jeg som hadde Honda Integra R Lenke til kommentar
tempozzz Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 En eller annen kjøreskole på fjellhamar tror jeg som hadde Honda Integra R 8663419[/snapback] kult Lenke til kommentar
Sink Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Kjørte en kliss ny A4 1.8TQ nå for 2 måneder iden, deilig bil på vinterføre, fikk sladda litt med den også, plutselig forsvant pedalen under foten min, og kjørelærern gliste Lærern trafikkskole. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Tror det er svendesen trafikkskole i asker/bærum et eller annet sted som har BMW M5 og Lancer evolution 7 som skolebiler. De har et par andre verstinger også... Helt teit spør du meg, clutch er dyre jobber på de bilene her. Tror ikke timesprisen dems var så ille eller 8659842[/snapback] var på biltreff for noen år siden, der sto det en RS4, med ekstra pedalsett, den kjøringa med skole der må være opplevelse for livet. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Jeg kjørte en BM 116i da jeg kjørte på Linderud i fjor. Helt ok, men ikke noe veldig spennende. Jeg vet at Svein Svendsen har hvertfall én Evo, men jeg er usikker på hvilken modell det er. Er også den som ligger på Fjellhamar som er nevt tidligere her. De har, eller hadde hvertfall, en BMW M3. Jeg vet også at de har en Mazda RX-8 nå. Lenke til kommentar
BaronDavid Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 nyeste passaten Joar Solberg Trafikkskule Sogndal Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Bryn og Brynseng trafikkskole i Oslo, kjører en relativt ny Saab med diesel og turbo, afaik. Hyggelig og flink kjørelærer er det også! Lenke til kommentar
Buxa Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Når jeg dreiv å hadde kjøreskoletimer før lappen var i boks kjørte jeg en Opel Signum 1.9TDCI på 130 hk. Er det flere enn meg som irriterer seg over hvor plastaktig all plasten ser ut i disse bilene? Mange praktiske løsninger riktignok! Det var forøvrig hos Raymond & Hildes Kjøreskole i Tønsberg jeg kjørte. Anbefaler dem! Lenke til kommentar
mads89 Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 (endret) jeg kjører med agder bilskole å kjører en vw turan turbo diesel med 140 hk:) den får man kikk av Endret 9. juni 2007 av mad89 Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 jeg kjører med agder bilskole å kjører en vw turan turbo diesel med 140 hk:) den får man kikk av 8819892[/snapback] gled deg til du får lappen, så kan du kjøre noe onkli du får enda mer kick av Lenke til kommentar
mads89 Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 ja er helt på veggene her heime. er leeenge te 18 års dagen . håper det gå fort.. jeg skal leve i bilen Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Kjørte med Toyota Avensis med Wright Kjøreskole, og en BMW 3-serie på Linderud kjøreskole. Det var som å kjøre ei ku med Toyotaen. BMW'en ga derimot godt inntrykk. Deilig sete og utrolig lett å styre, og den kom seg fort av flekken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå