Gå til innhold

Hvilken bil kjører du? Og hvilken skole er du på?

aXXo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal denne tråden ha noko nytte og funksjon må me kreve litt av dei som poster. Kva bil du har privat, eller kor lenge du har hatt lappen er uinteressant, denne tråden er for dei som held på med å ta lappen. Fint om dykk kan nevne kvar i landet kjøreskulane er, så kanskje andre kan få eit tips. :)

Off-topic vil bli sletta.

Lenke til kommentar

Tror det er svendesen trafikkskole i asker/bærum et eller annet sted som har BMW M5 og Lancer evolution 7 som skolebiler. De har et par andre verstinger også...

Helt teit spør du meg, clutch er dyre jobber på de bilene her. Tror ikke timesprisen dems var så ille eller

Lenke til kommentar
Tror det er svendesen trafikkskole i asker/bærum et eller annet sted som har BMW M5 og Lancer evolution 7 som skolebiler. De har et par andre verstinger også...

Helt teit spør du meg, clutch er dyre jobber på de bilene her. Tror ikke timesprisen dems var så ille eller

8659842[/snapback]

var på biltreff for noen år siden, der sto det en RS4, med ekstra pedalsett, den kjøringa med skole der må være opplevelse for livet.

Lenke til kommentar

Jeg kjørte en BM 116i da jeg kjørte på Linderud i fjor. Helt ok, men ikke noe veldig spennende.

Jeg vet at Svein Svendsen har hvertfall én Evo, men jeg er usikker på hvilken modell det er.

Er også den som ligger på Fjellhamar som er nevt tidligere her. De har, eller hadde hvertfall, en BMW M3. Jeg vet også at de har en Mazda RX-8 nå.

Lenke til kommentar

Når jeg dreiv å hadde kjøreskoletimer før lappen var i boks kjørte jeg en Opel Signum 1.9TDCI på 130 hk. Er det flere enn meg som irriterer seg over hvor plastaktig all plasten ser ut i disse bilene? Mange praktiske løsninger riktignok! Det var forøvrig hos Raymond & Hildes Kjøreskole i Tønsberg jeg kjørte. Anbefaler dem!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...