Tor Rasmussen Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Skal ha jobbens internettforbindelse over på en annen pc. Ingen her husker passordet til pålogginen mot Telenor Online. Maskinen husker passordet fordi det er haket av for at den skal det, men jeg ser jo passordet som bare "********" selvølgelig. Kan jeg på noen måte finne ut hva som skjuler seg bak ****** ? Eventuelt hvor ligger hele filen/konfigurasjonen for oppkoblingen slik at jeg kan bare kopiere den over på den nye pcen ? Lenke til kommentar
kabelsatan1 Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 I all korthet: Nei Litt avhenging av hvilken windows-versjon, men win98 lagrer iaf passordene i en eller annen .pwl-fil, men det ligger vel kryptert på et vis. Lenke til kommentar
Zenit Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Skal ha jobbens internettforbindelse over på en annen pc.Ingen her husker passordet til pålogginen mot Telenor Online. Maskinen husker passordet fordi det er haket av for at den skal det, men jeg ser jo passordet som bare "********" selvølgelig. Kan jeg på noen måte finne ut hva som skjuler seg bak ****** ? Eventuelt hvor ligger hele filen/konfigurasjonen for oppkoblingen slik at jeg kan bare kopiere den over på den nye pcen ? Hvis det er win9x/ME du kjører, så vil det være rimelig enkelt å finne ut passordet bak *****. Her finnes det både en "hack" som gjør at du kan finne passord skjult bak stjerner, og en del småprogrammer som finner passord for pålogging. Havnet selv opp i samme situasjon ett par ganger før Kjører du en eller annen versjon av NT (nt/w2k/xp), så blir det heller vanskelig. Hvis det er førstnevnte er det bare å sende meg en mail. Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 joda.. det finnes program som da lukter hva som er "bak stjernene" skal ta en kikk rundt og se om jeg kan finne det.. Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 nope. fant det ikke.. mener det het noe som password sniffer eller noe.. anyway.. jeg er for trøtt til sånt nå. kontakt din isp isteden! mye lettere! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå