tjalla Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Kino er for meg det mest uforståelige datestedet man kan benytte seg av. Man sitter aleine i en stol og man må holde kjeft = ikke mye sosialt. Bowling er nå mitt tips. Da kan du pøse på med komplimenter om hennes evt. klønete kastestil. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 En som er dyktig på dating kan få en hvilken som helst situasjon på et hvilket som helst sted til å fungere optimalt, jeg tror det ligger litt i erfaring også. Er man uerfaren og i tillegg kjører dama fast inni en trang og mørk kinosal, så tror jeg dere graver deres egen grav for å si det mildt. Ikke det at kino er kjedelig for det er det ikke, men det blir altfor utrivelig når man skal sitte i 1 time og 40 minutter med skrekk og angst for hva dama tenker på, man får jo ikke akkurat så veldig mye ut av henne der inne når høyttalerne hele tiden sprenger hørselen. Men skal man dra henne med på kino burde det være helt klart fra hennes side at hun virkelig vil det og at dere drar for å SE filmen og ikke for å sitte der og late som dere ser på filmen. Men hvis dere klarer å se gleden i bare filmen, så ta med masse godt, brus, popcorn og kos dere der inne.1 skal man spise, ville jeg valgt en plass uterestaurant å spise på hvor man kan sitte i sola. Slakt meg gjerne, men peppez har uteplass hvor man kan sitte å spise en fet pizza og drikke god øl, lol, pizza på en date.. Men hvis man ikke skal spise, kan man dra i parken og slå seg ned der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå