Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Skal på "date"

Gjest Gjest_Ole-petter_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Ole-petter_*

Hei, jeg skal muligens på "date" snart, liker ikke ordet date egentlig , det er litt for skremmende.

anyways, hvilke aktiviteter er brae, som fks gir noe å snakke om, pga det man gjør, fks kino, da ser man på film, og kan unngå pinlige stillheter :p

takker for svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Om det blir "pinlig stillhet", så vift litt himmelsk med hendene og si "så kom den pinlige stillheten...". Da går det fra pinlig til komisk.

8615012[/snapback]

Det finns ikke noe pinlig stillhet. Bare stillhet og det kommer naturlig av at man ikke snakker og det skjer også når du er sammen med kamerater du har kjent i MANGE år. Men du føler ikke at det er pinlig da, så hvorfor er det pinlig når du er sammen med en jente. Isåfall tenker ho det samme. Er jo ikke sånn at ho legger all skyld på deg.

Men man kan jo ikke sitte der og ikke si noen ting. Det blir bare dumt.

Lenke til kommentar

Spør mye og HØR ETTER! få alt til og virke interessant "Fake it fake it fake it untill you make it" om det så er det kjedeligste du noen gang har hørt.

Smil mye, og spør henne om spørsmål, ikke få henne til og fortelle alt uten stop

as allways i slutten av daten, sett på Sangne Barry white - lets get it on, så kansje det blir noe action på deg også

Lenke til kommentar

Kino er en fin starter for å bli kjent i hverandre i sitt nærvær og blir mer kjent med hverandre. Det store drawbacket med kino, er jo at du faktisk ikke får snakket med så mye med henne, ettersom store deler av daten inneholder å være stille i kinosalen.

Men som Nyhus sa om det blir pinlig stillhet burde du kommentere på det, så spenningen av stillheten går bort og det løser seg mer opp.

Lenke til kommentar
Spør mye og HØR ETTER! få alt til og virke interessant "Fake it fake it fake it untill you make it" om det så er det kjedeligste du noen gang har hørt.

Smil mye, og spør henne om spørsmål, ikke få henne til og fortelle alt uten stop

as allways i slutten av daten, sett på Sangne Barry white - lets get it on, så kansje det blir noe action på deg også

8615069[/snapback]

Det verste jeg vet er når folk ikke gjør noe annet enn å stille spørsmål. Det skal være gøy å snakke! Er ikke noe vits i å snakke bare for å snakke. Elsker å høre folk fortelle ting de har opplevd da. Det er det beste. Hvertfall når det er spennendes og morsomt.

Lenke til kommentar
Det verste jeg vet er når folk ikke gjør noe annet enn å stille spørsmål. Det skal være gøy å snakke! Er ikke noe vits i å snakke bare for å snakke. Elsker å høre folk fortelle ting de har opplevd da. Det er det beste. Hvertfall når det er spennendes og morsomt.

8615165[/snapback]

You know, one time at the bandcamp...

Hehe.. Ser det for meg :!:

Så lenge man ikke er helt tragisk til å prate (Som meg) så burde kanskje en kaffekopp på en cafè være tingen.

Lenke til kommentar
Så lenge man ikke er helt tragisk til å prate (Som meg) så burde kanskje en kaffekopp på en cafè være tingen.

kaffe er godt. men siden jeg bare er 16 er det ikke så mange jenter på min alder som drikker kaffe :(

Lenke til kommentar

kaffe er godt. men siden jeg bare er 16 er det ikke så mange jenter på min alder som drikker kaffe :(

8621621[/snapback]

Jeg kjenner masse jenter som liker kaffe. Jeg er 16. Man drikker jo ikke "vanlig" kaffe på kafé, heller cappucino, mocca, latte osv ;)

Lenke til kommentar
hmm mye simplere å si: snakker vi litt balleklaskende sex eller? er det bare jeg som har vært borti billige jenter nå igjen :hmm:

8622028[/snapback]

Det der må være

(a) en dårlig spøk

(b) tidenes dårligste sjekkereplikk, eller

© et resultat av å vanke i merkelige miljøer :ph34r:

Lenke til kommentar
hmm mye simplere å si: snakker vi litt balleklaskende sex eller? er det bare jeg som har vært borti billige jenter nå igjen :hmm:

8622028[/snapback]

Ja...

Jeg kjenner noen jenter som drikker kaffe, men det er etter å ha fylt koppen halvveis med Irish Cream. :thumbdown:

Hva med å spørre om hun nli med på Peppe's, Dolly Dimpel's, or what so ever, å ta en pizzabit?

Jeg vet det kan være vanskelig, og har ennå ikke tatt mot til meg å spurt så mange om dte, men det er jo det man bør gjøre...

Lenke til kommentar

8615069[/snapback]

haha, ja helt sant faktisk. husker ei jente sa hun var veldig lei seg en kveld. fordi noen kompisser hadde kommet opp til henne å skulle spille på xoboxen hennes (ja ikke spørr, tapere) åsso ville hun såve. så hun la seg ned til å "sove" mens gutta spillte. så di begjynte med putekrig og hun whina over det på msn. litt mer serious fortaldt enn det det var :p

Lenke til kommentar

Kino er kos det, men pass på at hun også liker filmen. Ellers kan dere gå en tur i det fine været. I skogen f.eks. Det blir jo ikke mørkt før etter 22.00 nå. En hamburger på McDonalds kanskje? Da får dere pratet litt. Spør henne om hva hun interesserer seg for, så har du ting å prate med henne om. Kanskje dere har felles interesser også og da er det ikke vanskelig å holde praten i gang. Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Jeg anbefaler ikke kino på første date. Mye koseligere å dra ut og spise, dra på cafe, grille i parken osv. Da får man pratet mer sammen, istedenfor å sitte i en mørk sal og holde kjeft.

8629741[/snapback]

Høres mer fremgangsrikt ut :)

Lenke til kommentar
Nemlig. Kino kan man ta etter den første "bli kjent"-fasen. Selvom jeg mener film hjemme hos en av de er mer kos. :wee:

8629787[/snapback]

Kino skal være moro, man skal ikke sitte å se på filmen bare for å dra ut tiden og sitte der med klamme hender og tenke på hva daten din tenker på og om hun kjeder ræva av seg. Nei da er det bedre å sitte, som du sa, i en park og ha en dialog hvor man hele tiden kan ta til deg hvor du har henne og hvor fremgangsrikt det eventuelt er.

Lenke til kommentar

8622028[/snapback]

Det der må være

(a) en dårlig spøk

(b) tidenes dårligste sjekkereplikk, eller

© et resultat av å vanke i merkelige miljøer :ph34r:

8622100[/snapback]

går for c vi :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...