Mørtis Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 (endret) Heisann. Har en 92 mod. Daihatsu Applause, men har div problemer med den. Sigarettenneren, baklysene og lyset i dashbordet virker bare en gang i blant. Vet ikke når og hvorfor. Har prøvd å grave litt i dashbordet, men skjønner meg ikke på asiatiske biler. Noen som har erfaring eller vet hva som kan være galt i dette tilfellet? Før jeg river den i stykker... Endret 14. mai 2007 av Wachoff Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Sjekk om sikringene/relèene dine er eiret Lenke til kommentar
Mørtis Skrevet 15. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2007 Har sjekket alle sikringene, og de er intakte. Det går strøm gjennom sikringen til sigarettenneren, men ikke baklysene. Så sluttet også vindusviskerne å virke i går... Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 mye rart her ja! ta ut sikringsboksen og kjenn etter om det lukter kruttlapper av den. Lenke til kommentar
Dipstick Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Har du sjekket at du har skikkelig jording? Sjekk alle jordingspunkter for rust og dritt og sørg for at du har god kontakt. Lykke til! Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Samme problemer jeg hadde med Daewoen. Mistenke rustne jordinger, men sjekket aldri helt nøye. Rakk det heler aldri før den endte sine dager hos huggeen som følge av gjennomrustning under. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå