Gå til innhold

6 spørsmål ang TE


Anbefalte innlegg

Flere ting jeg lurer på

#1

Okei vet om den tidligere tråden som er her, men måtte lage denne fordi jeg skal på The eXperience og dette er første gang jeg er på et stort lan. Har bare vert på lan der det er max 12 personer.. så det jeg lurer veldig på er da størrelsen man får på bordet til hver person, har hørt 80 x 50? Men trenger å finne ut nøyaktig siden jeg har planer om å lage "hylle" som jeg skal ha der.. fordi jeg lover at jeg får for liten plass til alle tingene som jeg skal ha med, altså mat, brus fat, klær, eksterne harddisker, kamera, filmkamera osv.

Til dette problemet har jeg da tenkt til å lage en hylle som jeg har flere rom i som jeg kan låse når jeg går fra tingene mine. Og har planer om å jobbe denne i sommerferien min som er om ca 3-4 uker. Og da trenger jeg nøyaktig størrelse på bordet så jeg får satt opp og testa =)

Kan noen av dere som er i crew eller noe sånt finne ut hva størrelsen blir, eller eventuelt finne ut dato når dere vet det?

Siden jeg skal lage denne hylla med skap som kan låses osv. så kan det ta litt tid, og jeg er ikke den med best tid akkurat etter sommeren.. siden da blir det skole, jobb, trening, feste og litt fritid med kompiser osv. Så hadde vert kjempe kjekt om noen kunne finne ut hva størrelsen blir?

#2

Jo også lurer jeg på hvordan selve bordet blir? Da tenker jeg på om det er fliser i bordet og om bordene er brukt tidligere, og sånt.

#3

Hvordan blir det med dusj og sånt? Etter man har dusja pleier man nesten alltid å tørke seg med håndkle^^ så når man er ferdig så er jo håndkle veldig våt, er det noen steder man kan henge det opp eller noe? Veldig kipt når man skal dusje flere enn 1 gang i løpet av de 5 dagene som er der, så andre gangen man dusjer så er håndkle vått og begynner å råtne..

#4

og en annen ting, sånn ca hva blir linja? 1 GB 2 GB??

#5 har kanskje planer om å kjøre til lanet med bobil... så lurer på hvordan parkeringen er der? vet det koster 100 kr for hele lanet, men er det trygt? sånn at ingen innvandrere eller dritt unger kommer og raserer bobilen? grunnen til bobil er at det er 4 soveplasser i den med deilige senger og kjøleskap inni, så maten blir oppbevart bra =)

 

#6

Er det lov å ha med seg vifte? kan bli veldig varmt inne der, når 2500 personer sitter med dataene på:p

 

På forhåndtakk :thumbup:

Endret av hjelpmegerNOOB
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

#6

 

Kan du koble det til USB'en din, har du lov til å bruke det.

Men annet enn pc, skjerm og mulig data høytalere er pr dags dato ikke lov til å koble til 230v. Dette er pga det er begrenset med strøm vi kan dele ut. :thumbup:

Endret av L..
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...