Gå til innhold

Er en mann homo......

bkf_94

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Latterlig spørsmål.

8614811[/snapback]

Det syntes kanskje du, men jeg kjenner mange som mener at en MANN er HOMSE pga at den mannen ikke liker fotball, basketball osv

8614861[/snapback]

Programledern i Manshow eller no?

Saklig topic, btw. :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg gir et godt faen i fotball, prøvde det i mine yngre dager men kan ikke fordra det.

Hele konsepte er heller latterlig, det finnes langt bedre underholdene alternativer.

Både som seer og som utøver.

Jeg er definitivt ikke homo, og det er nok ikke noe naturlig sammentreff.

Man er ikke homo fordi man ikke liker fotball, idiotisk utsagn.

Hør heller hvor denne infoen kommer fra, hvis vedkommende har konkludert med dette selv så kan han kanskje komme med saklige argumenter?

Lenke til kommentar

Beklager, men denne tråden ser vi ikke meningen med. Homofili er en legning, ikke en livsstil. Den er riktignok forbundet med en rekke myter, men jeg ser ingen grunn til å basere en diskusjon om fotballinteressen blant menn generellt på disse mytene.

Om homofile er mer eller mindre interessert i visse typer idrett kunne vært et tema dersom noen evnet å se forbi mytene, men om folk som ikke er interessert i sport er homofile av den grunn er det ikke.

Vi har andre kategorier her på forumet hvor homofili som legning og deres situasjon i samfunnet kan diskuteres: Helse, Sex og samliv, og Politikk og samfunn avhengig av trådens tema.

Denne tråden stenges. Reaksjoner på moderering tas som vanlig på PM til undertegnede.

Geir :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...