Vidar Busk Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Heisann! Jeg har veldig lyst på et skjerf som ser ut som et Palestina Skjerf, skal ikke nødvendigvis være et Palestina skjerf! En kompis av meg har et Grønt et med svarte striper, utrolig fett skjerf. Noen som vet hvor man kan få noen litt "punk" aktig skjerf i nærheten av Oslo eller internett? (og ja jeg har spurt han hvor han fikk det, som var i danmark) Sånne Palestina Skjerf kommentarer som har vært på andre poster kan dere godt droppe, har du ikke noe konstruktivt å komme med kan du la være å poste Takk for hjelpen! (har allerede søkt mye på google) Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 14. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2007 Link. 8614694[/snapback] Tusen takk, det svarte var utrolig fett Har du kjøpt noe fra butikken før eller? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Nei, jeg har heller ikke vært i butikken i Oslo, men det er jo bare å ta seg en tur innom, så man får sett det ordentlig først før man eventuelt kjøper. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Pentagon i Storgata har det garantert. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Sånne Palestina Skjerf kommentarer som har vært på andre poster kan dere godt droppe, har du ikke noe konstruktivt å komme med kan du la være å poste 8614517[/snapback] Har slettet noen få innlegg som nettopp ikke var særlig konstruktive. Selv om dere har gode grunner for å hate palestinaskjerf, så vennligst ikke ødelegg for trådstarter. Lenke til kommentar
Latskap Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Jeans store eller noe sånt på Oslo city har det. Men faen jeg forstår ikke at folk gidder å gå med det. Det er jo en støtte til palestinere. Folk vet ikke hva det står for:S Lenke til kommentar
Springsteen Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Jeg ville heller kjøpt skjerfet på Al Quds i Oslo, på Grønland? Da støtter du en god sak, samtidig som du kan være moteriktig, som jeg regner med ditt mål ved å bruke skjerfet er;) Der koster skjerfene 150,- og er i veldig god kvalitet. Jeg ville ikke bestilt hos RU som en ga link til tidligere. Mange som ikke har fått skjerfet før 6 mnd senere. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Hei! Jeg tenkte jeg skulle kjøpe meg et palestina skjerf. Det vil jeg gjøre, fordi jeg vil vise respekt overfor dem, og vise hvordan jeg hater at de må ha det. Jeg bare undrer på hvilken farge vil vise slikt? Tenkte at dette ikke var noe særlig til bump jeg Lenke til kommentar
thrice Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 For alle dere raddiser. Her er en link om forskjellige farger, og hva de representerer. http://en.wikipedia.org/wiki/Keffiyeh http://www.dagbladet.no/magasinet/2007/09/14/512075.html *utdrag fra teksten* har vært brukt som beskyttelse mot sol, sand og vind siden Muhammeds tid, men på 1930-tallet ble det et symbol på palestinsk nasjonalisme og motstand mot britisk okkupasjon, slik nisselua ble brukt i Norge under andre verdenskrig. De grønne og blå utgavene ble ofte brukt i Jemen og Saudi-Arabia, mens røde skjerf assosieres med den Jordanske hæren. I Palestina brukte man tradisjonelt bare det svart-hvite skjerfet, men i dag ser man stadig flere røde skjerf i Gaza og på Vestbredden, i takt med at Hamas vokser. Selv om hamasfargen er grønn, har de valgt røde skjerf for å distansere seg fra PLO. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Kjøper du Palestinaskjerfet kun for å være moteriktig, eller for at du faktisk vil vise støtte over Palestina? Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 For jeg vil støtte palestina! Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Det er bra, men tenkte hovedsakelig på rubyjm. Men ta å send en mail til http://www.palestinakomiteen.no/, om hvor de anbefaler å kjøpe det. Så kjøper du det der, så du er sikker på at du støtter palestina. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 De har masse palestinaskjerf i sånne boder på Karl Johan, og på ... erhm.. husker ikke hva plassen heter, men det er i hvert fall bygdninger som Arbeiderpartiet, LO og Venstre rundt Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 Oi dette var en gammel post kan ikke en gang huske jeg spurte om palestina skjerf xD Lenke til kommentar
Olum Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Jeg regner med trådstarter støttet Palestina i Midtøsten og at h*n eventuelt er medlem i et av de røde partiene. Noen av de jeg ler mest av er de som bruker Palestina-skjerf uten at de har anelse om hva det betyr. Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Face it, palestinaskjerf ser jævlig ut. Ikke gå med det. Punktum. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Heh, er jo tydelig at din politiske overbevesning påvirker motesynet ditt. Skjerfet i seg selv er ikke stygt, og det har vært brukt i mange århundrer. Problemet er at elendige blitzere og raddiser tar det i bruk. Er tilogmed en del palestienere som ikke er så veldig happy for denne utviklingen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå