Ebola2782 Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Nå har jeg nettopp fått meg Bærbar pc. Så jeg er jeg veldig interessert i å forsikre denne. Dette fordi. jeg bor på et sted med mange andre, som ikke alltid har ærlige hensikter (tror jeg) er det noen som vet om den gjelder i innbo forsikringa, eller må man ha egen forsikring på sånnt? Hilsen Erik Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Du må sjekke med ditt eget forsikringsselskap. Kan være den er forsikret gjennom reiseforsikringa (det er min). Spesialforsikring på enkeltgjenstander pleier som regel å være veldig dyrt. Lenke til kommentar
50z Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 har forsikret min IBM X model hos sparebank 1 for 500 året, er ikke så dyrt med tanke på at den kosta meg over 36k ny. Lenke til kommentar
erlber Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Jeg har forsikret min gjennom den norske legeforenings avtale med gjensidige. Måtte tegne en såkalt verdisaksforsikring. Betaler 120 kr i året. Lenke til kommentar
spetter Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 hvor mye koster det ca å forsikre en bærbarpc verdi 36.000 med all software ? har hørt et sted at hos IF verdiforsikring var det rundt ca +- 1500 året, da tar jeg ikke med hvor mye rabatt med kengsintong låsen Lenke til kommentar
spetter Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 da mener jeg tyveri forsikring, ulykke forsikring / complete care har jeg gjennom dell.. Lenke til kommentar
MrJavalava Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Jeg har kjøpt en t30 igjennom studiestedet jeg går på. Det sparte meg en masse penger på... men når jeg skal forsikre "djevelskapen", får jeg vite at man skal vise til ei kvittering for å bevise for hvor mye man betalte for maskinen. IBM sine Thinkpads er som kjent, ikke spesiellt billige. Det jeg faktisk betalte for maskinen, er egentlig ikke representativt for hva den egentlig koster på det private markedet (i og med at det er ca 15 - 20 000 kr i differanse :o ). Hva gjør jeg da? Jeg har fått ei forsikring igjennom NSF (Norges Sivilingeniørers Forbund), men den går bare til 20000 kr. Noen ideèr? :-? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå