citronen Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Tok en tur innom fortauskanten søndags morgen, og klepte felgen, bøyde bærebrua og knakk styrestagget rett i to. Fikk deler mandags morgen, og begynte øyeblikkelig å skru. Det gikk på skinner til, det var tid for å løsne styrestagget. Helvete vil ikke røre seg, enkelt og greit. Har varma det med gassbrenner, prøvd å slipe kanter med vinkelsliper og akkurat nå har jeg bestemt meg for å få sett tv2 nyhetene før jeg legger meg. Pokker heller. Er det noen som kan komme med noen oppmuntrende ord, eller gi meg noen gode råd? Er redd for å skade sylinderen, både med bøying og tøying - eller med varmen. Bilen der er snakk om er en Ford Mondeo, 1.8 L GLX -94 mod. Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Tror det sitter et sånt tynt låseblekk på indre endeleddet du må slå opp først. Varmer du rett på tannstanga?? det er jo ikke bra da... Slipe kanter? nå er jeg ikke helt med... det beste og løsne indre endeleddet med er og bruke stoor rørtang(altså sånn som låser jo mer du tar i) ellers så kan du sveise igjen indre endeleddet og løsne det på staget, som er knekt. Ta et bilde hvis det skjærer seg helt. Lenke til kommentar
citronen Skrevet 14. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2007 takk mekker'n. skal ta det etter skolen i morra! Et raskt spørsmål: hvor sitter låseblekket i såfall? Har studert hele greia, men klarer ikke å lokalisere noe låseblekk, eller en hindring på noen som helst måte! - danke! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Vil tro det sitter under mansjetten på tannstanga Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå