K-canon Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Hvordan finner jeg ut om mine gammle objektiv passer et nytt kamera. Har canon eos ix med 24-852mm og tamron 100-300mm lurte litt på om de passer til canon 400? takker for alle svar Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 (endret) Siden det er i EOS serien er det vel EF objektiver du har, optimalt sett burde vel 400D hatt EF-S objektiver men EF funker også. dog med noget økt brennvidde da digitalbrikken er 1.6 ganger mindre enn 35mm film.. (am i right?) http://en.wikipedia.org/wiki/Canon_EOS Endret 14. mai 2007 av Roskov Lenke til kommentar
K-canon Skrevet 16. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2007 Siden det er i EOS serien er det vel EF objektiver du har, optimalt sett burde vel 400D hatt EF-S objektiver men EF funker også. dog med noget økt brennvidde da digitalbrikken er 1.6 ganger mindre enn 35mm film.. (am i right?) Det har du sikkert, har ikke så god peiling på foto. Men synes at jeg bør investere i et kamera. tenkte da på canon eos 400d digital slr med 18-55 objektiv. eller er det noe som er bedre til den prisen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå