zeltex Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Hello. Noen her som vet/har prøvd om det er mulig å poppe micropopcorn i kjele? Dvs at en klipper opp posen og koker innholdet i vanlig olje. Får jeg ikke noe svar blir det vel til at jeg prøver, men hvis noen har noen tilbakemeldinger så tar jeg de gjerne i mot. Grunn: Har ikke vanlig popcorn eller microbølgeovn her nå, og fikk uendelig lyst på noe snacks. Det var da bare en appelsin eller micropop som lå i skapet mitt. Lenke til kommentar
Fiskeoppdretter Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Det er vel ojle eller fett i posen fra før av, så det kan hende at du ikke trenger å tilsette noe mer olje. I prinsippet er det vel mulig? Du kan jo prøve det, og si hva resultatet ble Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 14. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2007 Ja, tiden gikk fra meg i dag. Plutselig var klokka nå ti på to. Så tester det ut i morgen, selv om jeg da teknisk sett kan kjøpe vanlige på butikken . Jess, ny post / edit i morgen en gang. *NATTA* Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Ikke noe stress det. Er ikke noe spesielt med den maisen som ligger i micro-pop-posen. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Det funker i hvertfall veldig bra i sånn popkornmaskin! Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 16. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2007 Tja. Det gikk jo greit nok. Men det ble ikke like mye som når en tar det i micro'n. Så, hvis en ikke har noe krav om volum/mengde av popcorn så går det helt fint det her. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Du har jo det samme utgangspunktet, kanskje det ikke ble like luftig slik at det ser ut som om at det er mindre. Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Det er fullt mulig ja, gjort det selv mange ganger Bare ta alt smør og sånt ut av pakken, og ha i en kjele.. that's it. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå