Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

eksperthjelp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg fikk da denne med ie.

The page cannot be found

The page you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable.

--------------------------------------------------------------------------------

Please try the following:

If you typed the page address in the Address bar, make sure that it is spelled correctly.

Open the www.meldal-lan.tk. home page, and then look for links to the information you want.

Click the Back button to try another link.

Click Search to look for information on the Internet.

HTTP 404 - File not found

Internet Explorer

tror det er et problem her ja :o

Lenke til kommentar

Feilen med linke er jo at det er et punktum på slutten av URL'en som ikke skal være der

Bakgrunnen var ikke så meget pen, prøv å ha en ensfarget nøytral bakgrunn istedet for fading, det fading greien blir spesielt dtygt når du bruker forskjellige i hver frame

Lenke til kommentar

Jeg bruker explorer 6.0 og sida de "strekker" seg ikke spesielt bra i vidden. (se nederst for grunnen) Enkelte plasser skjer det at teksten havner utenfor området som er dekket av det fadete bakgrunnen. Fjern den fada bakgrunnen, den passer ikke i det hele tatt. Bruk en nøytral bakgrunn som man enkelt kan lese svart/hvitt text på. Ikke bruk rød skrift. Når du trykker på en link bør du vise en eller annen plass (helst med linken selv) at du faktisk er på den plassen linken peker til. (F.eks. kunne du la den linken du trykker på bli samme farge som den er når du holder musa over den). Ellers så er det jo litt lite grafikk bortsett fra banneret, bakgrunnen og linkene.....

Banneret kunne også få forbedra skrifta litte granne. Ser litt "grumsete" ut.

Har skifta oppløsning litte granne og det virker som du har designa siden bare for folk med 1024x768. Du må tenke på at folk kan ha høyere eller lavere oppløsning enn dette. Du bør minimum få den til å passe til 800x600 og maksimum bør det ikke være noen grense.

Eneste jeg egentlig syns var litt fet var linkene (ok, har sett det før, men likevel...)

Håper det ikke er for mye ris. Ta det som konstruktiv kritikk :)

ps. Email meg sida på [email protected] så skal jeg kanskje se om jeg får tid til å komme med forslag...(kan ikke love noe). Hvis du har en mindre (med bedre kvalitet) version av banneret så send det også.

pps. Ikke bruk så jævlig mange frames. Helst ikke bruk frames i det hele tatt fordi de støttes dårlig av eldre browsere. Den sida der går det fint an å skrive HELT uten frames!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...