Gå til innhold

1200 kr til 360 stash! ^^

Lakus

Anbefalte innlegg

Ser du ikke har Condemned på lista di. Anbefaler dette spillet på det varmeste. Synes det er et av de beste spilla til 360 så langt.

8619563[/snapback]

støtter den :yes:

8619617[/snapback]

me to,meget bra.sterk anbefaling,hvis du da ikke er lettskremt...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da har jeg fått Spiderman 3, Rockstar Table Tennis, Shivering Isles, nye pakka til Crackdown og de nye mapsa til GeoW!

Det var det det ble jenter ettr mye stemmer i hodet og dårlig utvalg i butikker med høye priser...

Lenke til kommentar

Fikk sånn impuls greie over meg i stad å stakk innom Elkjøp å plukket opp GRAW2 & Lost Planet!

Må si, Lost Planet er helt fantastisk bra! Reinspikka Action!

Har ventet lenge med spillet pga litt negativ kritikk... men det var jo helt feil!

Lenke til kommentar

Kanskje litt OT, men hvordan var Rockstar Table Tennis Lakus? :p Er det et bra spill, eller et helt ok? :p Har tenkt litt på å kjøpe det selv, men syns liksom aldri at det virker som det helt store...

Lenke til kommentar
Kanskje litt OT, men hvordan var Rockstar Table Tennis Lakus? :p Er det et bra spill, eller et helt ok? :p Har tenkt litt på å kjøpe det selv, men syns liksom aldri at det virker som det helt store...

8638289[/snapback]

Genialt 2 player spill! Kan bli noen svette kamper, men alene spiller jeg det aldri..

Lenke til kommentar
Table Tennis var faktisk sinnsykt moro!

Kan ikke si det samme om Spiderman 3.... ga det en sjanse i går... men neida, det ville bare ikke bli spilt lengre enn 1t...

8638458[/snapback]

Og jeg som hadde tenkt å kjøpe det. Bah... jaja, blir vel å finne et annet spill da.

Table tennis blir det i hvert fall ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...