henrik32 Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Hey, jeg har idag bestillt meg nye pc komponenter, nermest alt er byttet ut untatt HDen min. Vil slette alt innpå den å reinstallere XP professional SP2. Hvordan, jeg har gjort det før men husker ikke? Lenke til kommentar
kzn Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 enkleste er å starte opp pcen med en bootbar windows installasjons cd, hvis du har det.. Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 http://itpro.no/art/8165.html Lenke til kommentar
henrik32 Skrevet 14. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2007 for dummies du liksom men der står det jo ikke hvordan jeg får slettet HDen, må jo gjøre det først da? Joda har XP installasjons cden, kan å boote den opp. Lenke til kommentar
kzn Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 når du velger hvilken disk du skal installere windows på så får du valget om du vil formatere den.. altså slette alt. hvis det ligger en windows-installasjon på disken fra før kan det hende du må slette partisjonen og opprette den på nytt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå