Francesca_ Skrevet 14. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2007 (endret) Nå som hundebilder har tatt over for dråpebilder, tenkte jeg at kanskje skulle poste et bilde eller to av vofsen min... Bakgrunnen er ikke all verden, har ikke fikset noe på det i PS, men hun er ganske søt da?? Endret 15. mai 2007 av Francesca_ Lenke til kommentar
Francesca_ Skrevet 14. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. mai 2007 Er det ingen som har lyst til å gi litt kritikk? Lenke til kommentar
Ramona Skrevet 14. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2007 Jeg synes stuebordet i ve. hjørne er forstyrrende, og jeg synes det er synd at beina/underkroppen til valpen er klipt bort.¨ Hadde elsket å se valpen sitte sånn i et grønt sommergress istedet for på et vegg til vegg teppe... men bildet er skarpt og fint og valpen din er heeeelskjønn Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 14. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2007 Kan godt skrive jeg også. For det første er bildet ALTFOR stort til forumet. Som nevnt mangler beina, og det teppet gjør ikke allverdens kan man si. Ta med hunden ut i dagslys og plasser han/hun en plass med friskere bakgrunn. Lenke til kommentar
kvirrsilvaiks Skrevet 14. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2007 Kjempesøt og fin hund, men bakgrunnen var skikkelig crap. Hadde vært mye finere å fått hunden ut i naturen, med grønt gress og fint landskap. Som nevnt over, er det en tommelfingerregel å skalere ned bildene. Tar jo en uke å se på ett slikt bilde! Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 15. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2007 Jeg likte ikke skyggen bak hodet, likte heller ikke at det kom noen stolbein eller samme hva det var, i veien. Ellers fint bilde.. Lenke til kommentar
Francesca_ Skrevet 15. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. mai 2007 Beklager at bildet var så stort, har ikke lagt inn noen bildebehandlingsprogrammer etter at jeg formaterte enda. Får fikse det senere i kveld. Er omtrent det første bildet jeg tok av hunden min, synes hun er så søøøt på det, men er vel ikke noe spesielt imponerende egentlig. Får lete igjennom bildene mine og finne et litt bedre. Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 15. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2007 Eller ta et nytt et Ute i naturen Lenke til kommentar
_ART_ Skrevet 15. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2007 Her er jeg litt usikker på om det er hunden, eller bildet av hunden du vil at vi skal komme med kritikk på. Hunden er søt den. Bildet av hunden yter den desverre lite rettferdighet. Istedenfor å tenke over hva du vil med bildet har du bøyd deg ned og knipset et kjapt bilde. Mitt råd må være å bruke minst like mye tid på forarbeidet som du bruker på selve fotograferingen. Som flere har nevtn allerede: ta den med ut. Se an bakgrunnen. Er det forstyrrende elementer der? Fjern det. Tenk på linjer og komposisjon (hint; det gyldne snitt) Ta mange! bilder. Eksperimenter med vinkler. Få hunden til å stå, sitte, ligge, rulle. Ta bilder i fart, og ta bilder når den er trøtt og sliten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå