Gå til innhold

Bilder av vofsen min

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes stuebordet i ve. hjørne er forstyrrende, og jeg synes det er synd at beina/underkroppen til valpen er klipt bort.¨

Hadde elsket å se valpen sitte sånn i et grønt sommergress istedet for på et vegg til vegg teppe... men bildet er skarpt og fint og valpen din er heeeelskjønn :love:

Lenke til kommentar

Beklager at bildet var så stort, har ikke lagt inn noen bildebehandlingsprogrammer etter at jeg formaterte enda. Får fikse det senere i kveld. Er omtrent det første bildet jeg tok av hunden min, synes hun er så søøøt på det, men er vel ikke noe spesielt imponerende egentlig. Får lete igjennom bildene mine og finne et litt bedre.

Lenke til kommentar

Her er jeg litt usikker på om det er hunden, eller bildet av hunden du vil at vi skal komme med kritikk på.

Hunden er søt den.

Bildet av hunden yter den desverre lite rettferdighet. Istedenfor å tenke over hva du vil med bildet har du bøyd deg ned og knipset et kjapt bilde. Mitt råd må være å bruke minst like mye tid på forarbeidet som du bruker på selve fotograferingen. Som flere har nevtn allerede: ta den med ut. Se an bakgrunnen. Er det forstyrrende elementer der? Fjern det. Tenk på linjer og komposisjon (hint; det gyldne snitt) Ta mange! bilder. Eksperimenter med vinkler. Få hunden til å stå, sitte, ligge, rulle. Ta bilder i fart, og ta bilder når den er trøtt og sliten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...