nilsMeister Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Som emnetittel sier! Selv kjøpte jeg Minutes to Midnight idag, og sitter å hører på den for andre gang. Må si den virkelig er endel anderledes. Et par sanger som kan minne om de eldre sangene, men ellers er alt anderledes. Jeg må nok høre på den endel ganger før jeg virkelig kan komme med en konklusjon Linkin Park Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 For min del, appelerte ikke plata til meg. Tror jeg må høre mer på den... Lenke til kommentar
Bamsebomsen Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 De har blir mykere og lyrikken er blitt så pinglete at det kunne se ut som Avril hadde laget de, den "gode" gamle nu-metal feelingen er der ikke lengre. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Hvorfor i alle dager tar dere ikke dette i linkin park-tråden? Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Jeg er skuffet. Jeg skulle først ha lest om det på nettet før jeg kjøpte den, men da jeg så den i butikken igår kunne jeg bare ikke la være. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 det finnes allerede en tråd om dette bandet. det nye albumet kan diskuteres der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg