Wetatron Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 (endret) Hei! Ser etter bærbar og mine minstekrav er for øyeblikket ihvertfall at jeg ikke ønsker større enn 14", og jeg ønsker enten SXGA+ (1400*1050) eller WXGA+ (1440*900), bedre er også en mulighet naturligvis. Jeg ønsker også en maskin basert på Santa Rosa, og lurer på hvilke muligheter jeg har.. Foreløpig er jeg klar over: - Zepto 6224W - Thinkpad T61 Først og fremst er jeg interessert i hvilke alternativer som er, så hvis du vet om en som matcher kravene (<=14", 14xx*xx oppløsning og Santa Rosa), informer meg gjerne. Kom gjerne også med innspill.. EDIT: Liste-leif.. Endret 14. mai 2007 av Wetatron Lenke til kommentar
Wetatron Skrevet 16. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2007 Ingen som engang vet om noen santa rosa modeller på 14" (eller mindre!) med mer eller lik 1400 i oppløsning? Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 (endret) Det finnes svært få av dem på den forrige plattformen, om du kan vurdere WXGA istedet for du mye mer å velge mellom. Skjermer uten widescreen begynner å bli sjeldne på bærbare. edit: leif Endret 16. mai 2007 av Delavar Lenke til kommentar
9nja Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Nei, de to kanditatene dine er det ganske god bredde på, HP har også kommet med noen 14" WS Santa Rosa modeller, men husker ikke oppløsning. Jeg går for en T61 Lenke til kommentar
Wetatron Skrevet 16. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2007 Skal jeg først ha WXGA går jeg vel for 12 eller 13 tommer tenker jeg.. T61 virker jo drit-smooth egentlig, ofre litt på specs for å få en solid maskin.. Ser den som en god mulighet ihvertfall. Eneste jeg lurer på der er egentlig det nye grafikkortet? Men spiller jo ikke akkurat noe særlig uansett.. Lenke til kommentar
9nja Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Hvis du ikke spiller noe særlig, og som oftest gamle spill, vill jeg sterkt anbefalt deg å gå for det intergrerte X3100 kortet til Intel. Får mye bedre batteritid, mindre varmeutvikling og den er billigre. Hvis ikke kan du gå for enten den modellen med ikke intergrert skjermkort, eller vente på T61p som jeg gjør, virker også ut som den skal komme med WSXGA+ (1680x1050) (rykter). Lenke til kommentar
jon_o Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 HP har nettopp sluppet flere nye modeller med det nye brikkesettet til Intel. Jeg mener flere av disse er å finne i nettbutikkene. Lenke Ellers tror jeg du vil bli veldig fornøyd med T61. Jeg vurderer denne selv, men da med dedikert skjermkort, Nvidia NSV 140, som ikke vil være tilgjengelig før i slutten av måneden/juni. Lenke til kommentar
9nja Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Thinkpad T61 omtale som du ser er X3100 et godt alternativ. Starter å tvile litt på om det blir T61 eller T61p på meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå