Woff2002 Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 har et 9700 pro. Jeg skal kjøpe meg vannkjøling trenger jeg da vankjøling til skjermkorte...? får jeg ut nytta det med.. dersom jeg alerede har kolket det mye Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Wow, enda en ny bruker med 1 innlegg! Men du trenger ikke ä vannkjöle GPU'en, men det er nok en fordel när du skal klokke opp osv... Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 For å si det litt enkelt. Det koster mer enn det smaker å ha vannkjøling på GPU. For 500 kr klarer du kanskje å klokke 5-10 Mhz mer, og det synes i alle fall ikke jeg er verdt pengene. Men det er jo kult, da... Lenke til kommentar
Wilhelmsen Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Vannkjøling er jo kjekt og ha hvis du er interesert i et stillegående system. Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 ...har kolket det mye... Hvor mye har du overkolket det da? Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Enig med Wilhelmsen, man får ikke overklokka så veeeldig mye mer enn med standard kjøling, men man mister en ny støykilde. Merket betraktelig forskjellen uten vifte på GPU på systemet mitt.. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Sånn sett er det ikke verre enn å skru av vifta på GPU-kjøleren og stripse på en Enermax 80 mm @ 1000 rpm. Da blir det mye bedre kjøling og stillegående, og det koster en hundrings. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Det viktigste du oppnår er et nesten lydløst system og lavere temp holder under 30 grader på gpu overklokket, dette målt med egen sensor på kortet og så er det jo helt stille da :wink: Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Litt off-topic, men hvor mange tusenlapper går du med i lomma til vanlig snekker`n? Lenke til kommentar
rudolfrock Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 ja.. fy søren for en pc du har snekker'n. hadde ikke hatt noe imot og hatt den der nei... men jeg har Lian Li kabinett jeg og da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå