KickF Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 JaJa jeg vet .. det er mange debatter her som anbefaler LCD skjermer for dataspill etc. Saken er den at det er litt uenighet blandt noen samt at andre anbefaler 20" & 22" skjermer ... Det er ikke jeg som skal ha skjermen, men som jeg hjelper med å bygge en ny rigg til. Det er berre skjermen som vi strydes om. Vi har sett på div. Nec & BenQ skjermer samt jeg har sett på noen Samsung skjermer. Men heh ja ... hvilken skal man velge da ? Stoler ikke blindt på di der ms tallene som produsentene oppgir, samt at når man søker rundt på nettet etter div. reviews av skjermer så finner man en haug skjermer som er reviewet for 6 mnd. siden osv. å det kommer da nye modeller hele tiden .. så ja .. synest at utviklingen på LCD osv. skjer fortere enn det gjør med CPU osv. Så kan nnoen anbefale en 19" skjerm ? Nec, Samsung evt. BenQ evt. andre vist dere har gode erfaringer med at denne skjermen ikke har etterslep etc. som en gamer hater å se på skjermen sin. Prisen vi har sett er at den ikke må være dyrere enn 3500,- , men helst rundt 2500,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå