Iril Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Nå har jeg sett meg lei på at jeg ikke finne noe undertøy på de vanlige butikkene. Dvs H&M, Cubus, Lindex osv.. Har innsett at jeg må gå over til spesialbutikk for å finne noe som passer. Så spørsmålet er altså: Er det noen som vet om en god undertøysbutikk i Bergen? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Det er en i Vaskerelven i hvert fall, vis-a-vis Pingvinen, på hjørnet av Vaskerelvsmuget. Skulle mene det blir her: Kart Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Er det ikke en i underetg. på kløverhuset? altså der med utgangen mot strandgaten? Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Det er Netty. De har også butikk på Kløverhuset, som er en del større. Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 (endret) Mener bestemt at Netty har en butikk på gateplan over torgallmenningen, litt oppi der et sted. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg har desverre ikke noe erfaring med Netty, selger de bare dameundertøy foresten¿ Jeg har aldri sett noen butikk spesialisere seg på herreundertøy, det må vi gjøre noe med. *Det lille under* - Push up pants til folket. edit 2. dæven, jeg overså isbilens innlegg, beklager. Drog ikke kjennskap på adressen. Endret 14. mai 2007 av Daehli Lenke til kommentar
Iril Skrevet 15. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2007 Takk folkens Er det noen jenter der ute som faktisk vet om innholdet er noe bra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå