Rune S Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Jeg skal kjøpe et xboxspill men jeg vet ikke hvilket. Har dere noen forslag? Eller er det lurt å vente på noen andre spill som ikke har kommet enda? Lenke til kommentar
xlent Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Hvilke spill har du fra før da ? Splinter Cell bør du eie ! Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Colin McRae Rally 3 er også bra, vis du liker bilspill da Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Jeg hadde kjøpt meg enten splinter cell eller baldures gate:dark allliance vis du liker rollespill eller snike spill . Spill jeg har: Halo madden nfl 2003 lord of the rings:fellowship of the ring dead or alive 3 rallisport challenge fifa 2002 amped tony hawk 3 tony hawk 4 bloodwake oddworld:munch oddysee jet set radio future azurik wreckless splinter cell Jeg hadde også ventet på et spill som heter Ninja Gaiden men det kommer ikke før ca 6.juli 2003 jeg skal kjøpe det............. Lenke til kommentar
simes Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Jeg har bestillt meg Deathrow nå.. Det fikk jo bra score mange steder osv.. Også så det litt tøft ut. Men splinter cell er en grei anbefaling ja. Lenke til kommentar
Cooper Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 NBA Live 2003 er veldig bra, hvis du er interessert i sportsspill. Bra musikk, bra grafikk, bra kjøpe/selge-realitet..Kult! Lenke til kommentar
geirknutsen Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Fifa 2003! Beste spillet jeg har spilt på xbox til nå. Ghost Recon er også ganske bra. Lenke til kommentar
Zephid Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Hvis du ikke eier Halo: Halo!!! det duger skikkelig bra ikke kjøp timesplitters 2 kjøp noe som er i din stil, og se på nettet etter anmeldelser. Lenke til kommentar
simes Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 ikke kjøp timesplitters 2 Hvorfor ikke?? Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Ja, hvorfor skal man ikke kjøpe Time Splitters 2? Det har jo fått kjempekritikker overalt. Fikk f.eks. 9.1 på IGN, 9/10 på Eurogamer, 9 i Edge og 5 av 6 på Gamer.no Hvis du ikke synes spillet er verdt å kjøpe så burde du iallefall komme med noen gode grunner. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Timesplitters 2 er jo bare råbra da, testa det for første gang i går Minner mye om Goldeneye til N64, så vis du likte det så er det bare å kjøpe TS2 med en gang. Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Noen av de samme folka som lagde GoldenEye har vært med å lage TimeSplitters også. Lenke til kommentar
Melbert Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Anbefaler: -Splinter Cell -Halo -Rallisport Challenge -Amped -Timesplitters2 Lenke til kommentar
Zephid Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 jeg sa ikke kjøp TS2 Fordi: jeg er MEGAFAN av Rare's Perfect Dark og Goldeneye(microsoft har kjøpt rare, snufs) Fikk TS2 til jul og ventet meg samme gameplay og moro, men ble utrolig skuffet i grunn fordi: Realismen i de foregående spillene manglet fullstendig uten blod(var jo egentlig Bond oxo da men ikke PD) for enkel Story-Mode( til nå, kan jo endre seg) Det er jo en hel haug med multiplayer moduser, men det som skjer ved øking av botskill er mer helse, praktisk talt ikke mer. bot'ene er teite og dårlige til å skyte. lite arsenal må ha med en 2x weapon for å få 2 av det, og ar du med 2x og ikke en ener MÅ du bære 2 av våpenet. litt tei å blåse huet av en motstander og se at han løpe rundt og skyter fortsatt. på Assault kan du bare være åp det angripende laget(eller tar jeg feil?) Bra punkter ved TS2: en hel hau med mp moduser mange skins å velge mellom, feks en ape og en snømann på flygende teppe bra grafikk sikkert noen til Lenke til kommentar
Zephid Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 huff så mye skrivefeil.... dere skjønner sikkert hva jeg mener men dette er jo mine meninger da, andre kan jo ha sine så jeg anbefaler at vedkommende som vurderer spillet tester det først Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå