HarBer Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 8) Skal setteopp ein server heime og lurte på omm nokon som kan hjelpe meg med det. 8) Eg trenger eit prog. som er enkelt og bruke 8) Eg trenger litt veiledning om korleis eg skal legge til oppsette for at eg kan ha passord for pålogg via telefon eller adsl. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 8) Skal setteopp ein server heime og lurte på omm nokon som kan hjelpe meg med det. 8) Eg trenger eit prog. som er enkelt og bruke 8) Eg trenger litt veiledning om korleis eg skal legge til oppsette for at eg kan ha passord for pålogg via telefon eller adsl. Du bør hvertfall utdype hva denne serveren skal gjøre og hva du ønsker av funksjoner. Lenke til kommentar
Aurelius Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 a) Hva slags os skal du kjøre? B) Hva slags maskin har du som server? c) Hva er formålet ditt med denne serveren? Er liksom noen ting du bør gi informasjon om... :wink: Lenke til kommentar
HarBer Skrevet 28. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2002 Den skal brukes til eit knytte punkt i huset (4marskiner) for adsl og for å hente filer til og fra job. Kører Win2000 og det er ei 255Mh Lenke til kommentar
Aurelius Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Bruk: Win2K; Windows for filesharing og den integrerte ICS ( internet connection sharing ) til å dele koblingen din, bruk helst 2 stk nettverkskort da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå