Martini Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 (endret) Hei, jeg skal gå til innkjøp av en stasjonær pc og trenger følgelig litt hjelp. Jeg har satt sammen denne handlevognen I den forbindelse lurer jeg på om det ser ut som et fornuftig oppsett. Satser på at det holder med den 430 Watts strømforsyningen som følger med Antec NSK6500-EC kabinettet. Litt om bruksområdet til PC-en. * Trippelboot: Vista, XP, Ubuntu/PCLinuxOS * Enkel DV videoredigering * Web programmering (hoste en enkel .Net web app.) * Litt spilling * Bildebehandlig (Adobe Photoshop CS2) * Kontorapplikasjoner (MS Office 2007) * Fildeling (lokalt nettverk) * DVD/Xvid/DivX avspilling Jeg har ikke tenkt å overklokke prosessoren / minne noe nevneverdig. Blir kanskje en moderat overklokking etterhvert. Regner med at Intel Core 2 Duo E6420 gir mye "bang for the buck" eller burde jeg gå rett på E6600 alternativt E6700 ? Jeg er som sagt ute etter det systemet som gir mest for pengene akkurat nå. Burde kanskje påkoste meg en antistatisk håndlenke eller no, noen anbefalinger her? Anything goes? Skulle gjerne også hatt noen helt enkle høyttalere til systemet. Her er riktignok lydkvaliteten ikke så viktig, her er design og utseende viktigste kriterier. De må matche skjermen Endret 14. mai 2007 av Martini Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå