Gå til innhold

Call of Juarez DX10 benchmark er her

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her er enda en test med Call of Juarez:

http://firingsquad.com/hardware/amd_ati_ra...view/page18.asp

FiringSquad har fått tilgang på siste beta-versjon av denne demo'en hvor de har patcha problemene de hadde med AA på G80-kortene. Denne testen har derfor også test med AA på nVidia-kort.

Under the new build of the game, the factory overclocked GeForce 8800 GTS card is able to squeeze ahead of the Radeon HD 2900 XT under both 0xAA and 4xAA. In fact, in both cases the GeForce 8800 GTS card is able to pull away from the Radeon HD 2900 XT as resolution is increased.
Lenke til kommentar
Det sier litt om at dagens beste grafikkkort ikke duger til DX10 spill ennå siden avarage fps er rundt 34 som er uspillbart for de fleste

8614146[/snapback]

Det man må huske på er at dette er et tidlig stadiet av DX10 delen av spillet. Det er ikke sikkert at det er så godt optimalisert, men er enig at det ikke er de helt høye resultatene. Det ettersom utviklere har bare snakket om at DX10 skal øke ytelsen, og at derfor kan man legge til mer effekter.

Så foresten crysis utviklerene. De snakket noe om at i dems spill, crysis får man en ytelse-boost av vista og DX10. Var ikke snakk om så mye, men det skulle vistnok yte bedre under vista enn xp.

Lenke til kommentar
Sier det igjen: Første DirectX 10 spill demo kan lastes ned i dag!

Kan lastes ned her 6pm amerikansk tid.

Gleder meg vilt! :w00t:

8619546[/snapback]

6pm amerikansk tid? Hvor i Amerika er du da? Amerika har flere tidssoner vettu ;)

8620930[/snapback]

6pm Pacific standard time er det som står

Lenke til kommentar
Mulig jeg tar helt feil, men tror det blir ca mellom kl. 0 og 3 i natt.

Edit: Avhengig av hvor det er i USA

8620982[/snapback]

Hvis det er 6pm Pacific time, så er det kl 03:00 norsk tid.

8621034[/snapback]

Da er jo det avklart. Fikk jo litt rett også, selv om jeg ikke var presis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...