Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Moren min vant en iPod Color 30GB i en konkurranse. Jeg kjøpte den av henne for sterkt redusert pris og var lykkelig eier av denne i et par måneder. Men plutselig begynner spilleren å sette seg selv på pause når jeg hører musikk. Det blir verre og verre, og til slutt kunne jeg ikke hører mer enn 3 sek. før den pauset..

Jeg sendte den inn til service og fikk en ny en stund etter. Når jeg nå skulle legge over noen sesonger med family guy så fikk jeg en feilmelding om noe parameter greier på dataen, og iPod'en begynte å lage en rar "disk" lyd (som om den jobbet med å lese et eller annet).

Når jeg prøvde å koble den i dataen igjen, så registrerte maskinen ingenting, og den rare lyden fortsatte. I tillegg stod det fortsatt "ikke koble fra" etter før første gang jeg gjorde det. Gikk inn på iPod support og klarte etterhvert å resette iPoden. Når jeg skrudde den på igjen fikk jeg "trist fjes" ( :( ) og så stod det support.

Jeg er nå mektig lei iPods feil, og det faktum at den "tvinger" deg til å bruke iTunes. jeg ville helst kvitta meg hele greia, men jeg er stuck med den går jeg ut i fra, siden jeg vant den.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er nå mektig lei iPods feil, og det faktum at den "tvinger" deg til å bruke iTunes. jeg ville helst kvitta meg hele greia, men jeg er stuck med den går jeg ut i fra, siden jeg vant den.

8612961[/snapback]

Er du linux bruker finnes det i alle fall et utall spillere man kan bruke istedenfor itunes ;)

Lenke til kommentar

Winapm kan du også bruke istedenfor iTunes. Det finnes også andre alternativer til iTunes.

Synd det som skjedde med iPoden din da. Det er jo en stor markedsandel som Apple har så det kan skje feil når det produseres iPoder daglig. Du kan da ha vært uheldig med din siste iPod. Det du kunne prøve var å legge den til lading da vil iPoden restarte hele tiden til det forhåpentlig vis skjer noe. Har hatt samme problem og dette hjalp meg.

Mvh Fat_Board

Lenke til kommentar
Winapm kan du også bruke istedenfor iTunes. Det finnes også andre alternativer til iTunes.

Synd det som skjedde med iPoden din da. Det er jo en stor markedsandel som Apple har så det kan skje feil når det produseres iPoder daglig. Du kan da ha vært uheldig med din siste iPod. Det du kunne prøve var å legge den til lading da vil iPoden restarte hele tiden til det forhåpentlig vis skjer noe. Har hatt samme problem og dette hjalp meg.

Mvh Fat_Board

8613230[/snapback]

Jeg synes da jeg var uheldig med den første også. Men skal prøve det du sa.

Lenke til kommentar
Ja, det med at du bruke Itunes er no tull, du kan bruke Winamp (som nevnt tideligere) og Ephpod, tror også du kan bruke MediaMonky...

Men disse klage trådene har vi nok av.

Lurer på om vi må få oss en klage tråd i denne delen av forumet :hmm:

8613615[/snapback]

Hehe ok glem det med iTunes. Var vel egentlig klar over at jeg kunne bruke noe annet, men for folk som ikke vet bedre er det nok frustrerende.

Men at 2 spillere har blitt ødelagt er irriterende!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...