Gå til innhold

Wiskey og baileys gått ut på dato?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kan man drikke disse drinkene selvom de har gått ut på dato? og er det noen som vet noen gode mikser med baileys?

Takk :D

8612768[/snapback]

Vet ikke åssen det er å drikke det. Prøv!

Baileys tar du jo med kaffen. Drakk det nå i helga. Greia var at jeg fikk en god del kaffe i meg så det var vanskelig å sovne. Når jeg våkna opp igjen så var jeg helt i hundre (i forhold til hva jeg pleier å være på en søndags morra)

Lenke til kommentar

Er melk i baileys, har det i kjøleskap når det er åpnet, slik at det ikke blir dårlig, dog så har jeg ikke ennå hatt det så lenge at det har rukket å bli dårlig. Men til å drikke så anbefales kaffe eller ren, bailyes er ganske så svak.

Lenke til kommentar
Er melk i baileys, har det i kjøleskap når det er åpnet, slik at det ikke blir dårlig, dog så har jeg ikke ennå hatt det så lenge at det har rukket å bli dårlig. Men til å drikke så anbefales kaffe eller ren, bailyes er ganske så svak.

8615446[/snapback]

Det står vel bak på flaska at den skal være i rom temp. Jeg hadde ei flaske åpen i ei uke. Merka ikke noe jeg....

Lenke til kommentar

kan vel stikke innom hvilken som helst bar, ser står alle flaskene ute, så .. tror ikke baileys blir dårlig, holder noen mnd åpnet den..., whiskey og cola er bra vettu, .... baileys har jeg bare prøvd bar, eller med kaffe , men haddeengang en liten uheldig blanding av godsaker , lagde long island ice tea, istedenfor å toppe den med cola ( tomt for cola ) så blanda jeg med baileys,... det som skjedde var at baileysen skilte seg, menne smaken var rævva... off.. sur/søt, alkoholholdig drikk.. .. ikke til å anbefale..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...