kroofant4 Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 kan man drikke disse drinkene selvom de har gått ut på dato? og er det noen som vet noen gode mikser med baileys? Takk Lenke til kommentar
ostov Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 kan man drikke disse drinkene selvom de har gått ut på dato? og er det noen som vet noen gode mikser med baileys? Takk 8612768[/snapback] Vet ikke åssen det er å drikke det. Prøv! Baileys tar du jo med kaffen. Drakk det nå i helga. Greia var at jeg fikk en god del kaffe i meg så det var vanskelig å sovne. Når jeg våkna opp igjen så var jeg helt i hundre (i forhold til hva jeg pleier å være på en søndags morra) Lenke til kommentar
LuftWaffel Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Whiskey blandet med baileys er jo meget bra. Lenke til kommentar
Snirfle Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 (endret) Bailey's skiller seg hvis den er dårlig, så det oppdager du med en gang. Whiskey går vel ikke ut på dato? Endret 14. mai 2007 av Snirfle Lenke til kommentar
RIP Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Nei, men de skal ikke ligge for lenge på plastflaske om det er det du har. Da kan det komme litt plastsmak i den (sier de som smaker så mye på det) Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Er melk i baileys, har det i kjøleskap når det er åpnet, slik at det ikke blir dårlig, dog så har jeg ikke ennå hatt det så lenge at det har rukket å bli dårlig. Men til å drikke så anbefales kaffe eller ren, bailyes er ganske så svak. Lenke til kommentar
ostov Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Er melk i baileys, har det i kjøleskap når det er åpnet, slik at det ikke blir dårlig, dog så har jeg ikke ennå hatt det så lenge at det har rukket å bli dårlig. Men til å drikke så anbefales kaffe eller ren, bailyes er ganske så svak. 8615446[/snapback] Det står vel bak på flaska at den skal være i rom temp. Jeg hadde ei flaske åpen i ei uke. Merka ikke noe jeg.... Lenke til kommentar
kroofant4 Skrevet 15. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2007 Baileys'en hadde gått av dato for 5 år sia... men den var fortsatt nam nam! bedre enn vanlig vil jeg påstå! Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Har burning wine holdbarhetsdato også? Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Tja, baileys liqør har jeg drukket litt av, utgått på et par uker, men det merkes ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 baileys og kaffe 8612786[/snapback] hva er blandingen her? 50%50? og vanlig kaffe? espresso? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Vanlig pulver kaffe. Litt mindre jeg heller mer mot 40/60 % kaffe når jeg skal kose meg. Før lage kaffe også helle på bailyes. Kan ikke ha bailyes og vann så kaffepulver da kaffepulveret ikke vil blandes. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 kan vel stikke innom hvilken som helst bar, ser står alle flaskene ute, så .. tror ikke baileys blir dårlig, holder noen mnd åpnet den..., whiskey og cola er bra vettu, .... baileys har jeg bare prøvd bar, eller med kaffe , men haddeengang en liten uheldig blanding av godsaker , lagde long island ice tea, istedenfor å toppe den med cola ( tomt for cola ) så blanda jeg med baileys,... det som skjedde var at baileysen skilte seg, menne smaken var rævva... off.. sur/søt, alkoholholdig drikk.. .. ikke til å anbefale.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå