ostov Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Heisann! Hva bør en god CV innholde og hvordan anbefales oppsette? Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 bør iaffal ikke være for lang, ingen gidder lese en bok med mindre det er til en spesiell jobb. Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Hvis en sjef på grunnlag at du har en for lang cv ikke ansetter deg er det ikke vert og ta jobben (greit nok at du er overkvalifisert). Fult navn, utdannelse, tidligere jobb erfaringer, curret jobb. Egentlig er det bare et ark som skryter av det som samfundet synes er bra ved deg Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Jeg fant google ganske nyttig da jeg skulle skrive CV, det er tonnevis med artikler der ute som forteller hvordan man skal gjøre det og hva den skal inneholde Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 (endret) Også lærte man det jo på skolen. Søk på nettet, masse gode veiledninger. Endret 15. mai 2007 av ^fmj Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Jeg tror det er viktig at CVen ser oversiklig ut. Jeg tror at de som leser den kanskje kan danne et inntryk av deg som person via en CV, på selve oppsettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå