Hagforce Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 (endret) Heisann Har en laptop med win vista. Ønsker å legge inn win xp på denne. Se under for link til drivere/modell http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwar...3352168&lang=en Jeg hadde tengt å formatere disken å legge inn alt på nytt, men win xp finner selvsagt ingen disk da det er SATA på denne maskinen. På stasjonere har jeg brukt floppy med SATA driverene og installert på denne måten, men hvordan gjøre dette på en laptop. Jeg finner faktisk heller ikke driveren til controlleren. Noen tips? Endret 14. mai 2007 av Hagforce Lenke til kommentar
henrik32 Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Hadde samme problemet på min HD for noen år tilbake, er du sikker på at den driveren du bruker nå er den samme som har fungert før? Jeg lastet vertfall ned 8 forskjellige S-ata drivere før en klarte å boote opp XP... Lenke til kommentar
Hagforce Skrevet 15. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2007 Nei, var på en stasjoner maskin jeg hadde installert tidligere. Dette er en ny laptop som er uten diskettstasjon.... Er det mulig å bruke usb stick? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå