Anders Moen Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Hei! Jeg driver å skal lage et eget theme til min WP-blogg siden det er jo kjekt å kunne hehe, men siden jeg sitter på Linux så har jeg bare gFTP og skjønner ikke helt det enda. Så spørsmålet er egentlig hvordan kan jeg lage nye filer? Sånn som i SmartFTP på Windows kan jeg bare "Right-click -> New file" (eller noe lignende), men det funka ikke i gFTP ser det ut til Noen som vet? * Flytt til en annen kategori hvis det er feil å poste dette under GNU/Linux * Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Bare bruk filbehandleren i stedet for gFTP: ftp://brukernavn@domene Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 14. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2007 Funker det å redigere/legge til/og slette filer på den måten da? Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Ja, Jeg sitter jo ikke på Hardware og bare prater tull, må vite. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 14. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2007 Hehe, har prøvd en gang før skjønner du og da fikk jeg ikke det Men nå er jeg tilbake på Windows så nå har jeg SmartFTP (men skal teste det med ftp://minside.no når jeg er tilbake på Linux) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå