Gå til innhold

Hvor kan jeg kjøpe Plakater?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Skal har ca. 300 kr til overs som jeg skal bruke på plakater. Har funnet en side som selger plakater, men det er en ameriansk: www.allposters.com

Jeg vil helst at det er trygt. Og så veit jeg ikke hvordan det er med frakt, toll og leveringstider når det er fra usa. Så.. er det noen som har bestilt her og er fornøyd?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke bestilt ennå derfra, men det ser jo veldig bra ut. Enormt stort utvalg, slik at jeg nok kommer til å bestille derfra med tid og stunder.

 

Har du sjekket prisene på siden? Det er jo en plakat, så det kan jo ikke være så vanvittig mye i frakt og porto.

 

Kjipern er jo hvis du kommer over den enorme sum av to hundre kroner, og blir tatt i tollen. For da blir jo prisen høyere igjen...

Lenke til kommentar
www.posterparadise.com/no

 

Den er norsk, hvis jeg ikke husker feil.

8634584[/snapback]

 

De er bra har bestilt 10 stk filmplakater fra denne nettbutikken. Alle kom i perfekt stand.

 

Mest bruker jeg www.posterplanet.net via eBay.com for å kjøpe plakatene mine. De sender plakatene fra USA i noen synsike robuste tuber at du må nesten bruke slegge hvsi du skal klare å slå hull i tuben. :D Utvalget er veldig bra, det er plass til 5 plakater i en tube.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...