Barry White Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Hei! endelig har jeg fått kjøpt meg combat flight sim. 3! Jeg trengte å oppdatere driverne men da jeg installerte de nye fra NVIDIA ble skjermbildet i spill helt fucka!! widescreen var det vanligste men skjermen ble noen ganger også forskjøvet til høyre... Derfor uinstallerte jeg driverne men da får jeg ikke spilt spill som f.eks. SOF2. HVA skal jeg gjøre?? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Du kan begynne med å fortelle litt om PC'en din.... Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 28. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2002 hm.... vet ikke alt men skal fortelle det jeg vet: MSI K7T Pro2-A (MS-6330) Hovedkort (AMD) AMD 1,1 Ghz Prosessor 256 MB SDRAM Geforce2 MX skjermkort Trenger du å vite mer? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Hei! endelig har jeg fått kjøpt meg combat flight sim. 3! Jeg trengte å oppdatere driverne men da jeg installerte de nye fra NVIDIA ble skjermbildet i spill helt fucka!! widescreen var det vanligste men skjermen ble noen ganger også forskjøvet til høyre... Derfor uinstallerte jeg driverne men da får jeg ikke spilt spill som f.eks. SOF2. HVA skal jeg gjøre?? Du oppdaterte skjermkort driveren? Hva med resten av systemet ditt, Er det lenge siden du oppdaterte driverne til det? Og det kan og ha kommet en fix til selve spillet og. Lenke til kommentar
southhome Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Hei Fikk samme problem som deg.Microsoft anbefaler å bruke Detonator 30.82 driverne.Disse driverne fungerte hos meg Les også readme filene i spillet,der står det om dette problemet Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 28. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2002 kan man få en link til Detonator 30.82 ? Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 28. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2002 prøvde detonator.....virker fremdeles ikke Lenke til kommentar
southhome Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Her er link til cfs 3: http://microsoftgamesinsider.com/CFSInside...bleshooting.htm Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Bruk Detonator 30.82 fra Guru3D Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 28. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2002 skal jeg avinstallere NVIDIA driver 41.09 da? Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 28. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2002 problem...http://www.guru3d.com/files/ guru finnes ikke for xp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå