Gå til innhold

Bra design-pc med 2GB RAM?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du kan jo ta en titt på Dell Inspiron 6400?

8612462[/snapback]

Dell er jo støgt

8614979[/snapback]

Liker ikke Dell noe særlig jeg heller.

Kjøp HP dv6525

8615038[/snapback]

Bestilte faktisk denne her om dagen, men avbestilte når jeg leste mer om skjermkortet. Synd, for den har alt annet (ny prosessor, bra ram, fint utseende, fingeravtrykk, webcam++)

Har ikke tro på at X3100 blir brukbart til å spille med, enda jeg ikke spiller det nyeste eller er ute etter en gamer-pc.

Lenke til kommentar
hva med en macbook evt MacBook Pro?(kanskje greit å vente til litt senere i år siden denne MBP garantert kommer til å få en oppgradering før året er over...)?

:p

8619865[/snapback]

Lite som slår den hvite Macbooken på design, men prisen er litt høy i forhold til ytelsen. Dessuten er den vel ikke mulig å få med dedikert skjermkort?

Lenke til kommentar
Du kan jo ta en titt på Dell Inspiron 6400?

8612462[/snapback]

Dell er jo støgt

8614979[/snapback]

Liker ikke Dell noe særlig jeg heller.

Kjøp HP dv6525

8615038[/snapback]

Bestilte faktisk denne her om dagen, men avbestilte når jeg leste mer om skjermkortet. Synd, for den har alt annet (ny prosessor, bra ram, fint utseende, fingeravtrykk, webcam++)

Har ikke tro på at X3100 blir brukbart til å spille med, enda jeg ikke spiller det nyeste eller er ute etter en gamer-pc.

8617808[/snapback]

Bestilte den jeg vettu, men jeg bryr meg egentlig ikkeno om skjermkortet. Så pc'en var perfekt for mitt bruk. SKole og msn :D

Lenke til kommentar
Jepp, da passer den nok bra!

8625692[/snapback]

Ekke så dumt å se på macbook pro. Det er pro utgaven som har dedikert skjermkort. Og du kan kjøre Vista/XP på den, så spilling er jo ikke noe stress. Penere enn den maskinen blir det vel neppe.

Men så koster det da...

Eller Zepto sin nye "santa rosa" maskin, som skal ta over for 6214. Den maskinen er liten, lett og veldig pen. Eneste som er veldig dumt med maskina er bakplaten til skjermen.

Lenke til kommentar
Eller Zepto sin nye "santa rosa" maskin, som skal ta over for 6214. Den maskinen er liten, lett og veldig pen. Eneste som er veldig dumt med maskina er bakplaten til skjermen.

8625826[/snapback]

Høytallermargen nederst på skjermen er vel heller ikke helt heldig, men det må vel til for å få plass til alt i maskina.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...