cybervision_ Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Er på jakt etter et rimelig og bra kabinett i sort utførelse med minst mulig dill på. Gjerne også anbefaling av strømforsyning som er stillegående... Lenke til kommentar
Dr_Ost Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Vil anbefale deg å ta en titt på kabinett fra Compucase. https://prisguiden.no/vis_kategori....25&submit=S%F8k Bestilte nylig et kabinett derifra selv da hovedsaklig pga pris, men ble meget gledelig overrasket over kvaliteten og utførelsen på boksen. Når det gjelder stillegående strømforsyning kan jeg på det varmeste anbefale Mist 500W. Iallefall hva lyd angår. Denne høres ikke. Har vært inne i kabinettet med hodet mer enn en gang for å være 100% sikker på at vifra faktisk går. Denne er dog desverre altfor dyr til at den blir et soleklart valg. Du får vurdere selv. Lenke til kommentar
rankine Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 (endret) Har hørt mye varmt om dette kabinettet fra diverse venner og bekjente: Lian Li PC7BSCANDV3 Skal være et veldig bra kabinett, og Lian Li er kjent for å levere kvalitet. Når det gjelder strømforsyninga vil jeg også anbefale MIST 500w. Den er så nærme perfekt som det er mulig komme, men prisen er dessverre ganske høy. Endret 17. mai 2007 av Xsquirrel Lenke til kommentar
Cillin Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Om du vil ha eit billigt kabinett, som ikkje ser ut som eit juletre så vil eg anbefale "Debute"fra Mode Com. Du kan få kjøpt dette kabinettet hos Amentio for 130 kr. --->Link<--- Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 (endret) Har bare et ord å si når det gjelder stillegående strømforsyninger: http://www.pcstyling.no/prodtype.asp?PT_ID...PageHistory=cat Endret 20. mai 2007 av mc_a_person Lenke til kommentar
rankine Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Om du vil ha eit billigt kabinett, som ikkje ser ut som eit juletre så vil eg anbefale "Debute"fra Mode Com.Du kan få kjøpt dette kabinettet hos Amentio for 130 kr. --->Link<--- 8652864[/snapback] Uten å vite noe om dette kabinettet du linker til, vil jeg nok allikevell fraråde deg å kjøpe et så billig kabinett. Jeg vet ikke hvorfor prisen er så utrolig lav men det må ha godt på bekostning av noe. Det kan jo naturligvis hende at det er et helt greit kabinett, men hvis du velger å bruke så lite penger på et kabinett, får du ikke akkurat kvalitet. Lenke til kommentar
cybervision_ Skrevet 20. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2007 Har bestemt meg: Cooler master Centurion 534 Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Godt valg, det er et pent kabinett. Lenke til kommentar
cybervision_ Skrevet 22. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2007 Det synes jeg og, og i tillegg har det plass for 12 mm vifte fremme og bak og er omtrent skrueløst og koster kun 476, er jo deal of the century Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå