Mixman404 Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Skal opp til fagprøve på lette kjøretøy om akkurat en uke. Lurte på om det er noen her som har noen hint og tips om hvordan den foregår. Noen tips til hva en bør gjøre og ikke gjøre hadde vært fint, sett bort fra det rent faglige Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Ikke stress og tenk logisk! og for all del ikke stress.... Mange stryker pga stress og forklaringer som ikke ligner grisen. Pek og forklar for sensorene hva du gjør osv. ikke stå og vent på spm. Hvor i norge er du fra? varierer litt på prøvene. Forstillingskontrollen er lett og sette seg fast på så pugg litt på det. De kommer fort med spm. som hvis camber er feil der, caster der og toe in er bla bla bla... hva er skeivt? Jeg satt meg fast på vippe punktet på bilen. noe som er langt mer enn det du skal kunne. Jeg fikk også en skikkelig rønne av en bil som hadde påkost for over 30 000,- som skulle være fiks ferdig i løpet av 3 dager. Jeg ble superstressa og skikkelig frustrert fordi jeg ikke rakk og fikse bilen, men fikk bestått meget godt fordet. (Bilen til sjefen, IDIOT! sensorene skjønte heldigvis at sjefen utnytta sjangsen) Så ikke ta en bil full av feil. Ta en som er dønn strøken og du kan ut og inn så går det der som en lek! Jeg "kjenner" mange av sensorere i oslo/akershus, Hvis du er derfra så si ifra hvem du får. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå