A_M_A Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 hei! Jeg lurte på om det gikk an å bytte trafikkskolen etter du har tatt et par time hos dem?! Lenke til kommentar
gxi Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Ikke noe problem, men husk at du da starter på 0 i hva kjørelærer vet om hva du kan osv. Nå sier ikke du om du kjøper enkelttimer, eller har kjøpt en pakke. Mulig du sliter litt om du har kjøpt en pakke hvor du betaler for alt i samme. Lenke til kommentar
A_M_A Skrevet 14. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2007 Nei kjører enkeltimER! begyne fra 0?!?! shit.. du vet den traffikskolen jeg er registret i er full til 30 juni vettu! så jeg gidder ikke å vente sååå lenge ! Lenke til kommentar
hanvar Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 hei! Jeg lurte på om det gikk an å bytte trafikkskolen etter du har tatt et par time hos dem?! 8611702[/snapback] Du kan bytte trafikkskole akkurat når du måtte ønske. Det er det samme om du har kjørt ett par timer eller nesten er ferdig med hele opplæringen. Du trenger selvsagt ikke kjøre på nytt det som du kan fra før. Det ville vært litt rart vel? På den skolen du kjører nå, fyller de ut ett opplæringskort over hva dere gjør på hver kjøretime. Be om å få kopi av dette kortet og gi det til din nye kjørelærer. Da vil han/hun se hva du har gjort på den første kjøreskolen. Dette er spesielt viktig dersom du har gjennomført noe obligatorisk opplæring som veiledningstimer eller andre ting. Du trenger selvsagt ikke ha dette på nytt dersom du kan dokumentere at det er gjennomført tidligere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå