Hes Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Jeg har en nokia 7210 og jeg lurer på om det lønner seg med datakabel.. Jeg lurte også på hvor jeg kunne finne den biligste orginal nokia datakablen.... og jeg lurer på om det går ann å sende bilder, java, spill, ringtoner osv via den.. blir veldig glad for innslag ... -= HES =- Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 "Mike Bradley" har nettopp laget et program for 6610 og 7210. Med det går det an å overføre bilder, og ringelyder f.eks. Kjøp/les her: http://www.logomanager.co.uk/cat/details.p....php?product=51 Lenke til kommentar
Hes Skrevet 29. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2002 Men GeeZuZz hvett du hvor jeg finner den biligste Originale Nokia kabel? Sia de er ganske kul.. men åssen får man bytta om menyen, sånn som du har ? #Irc.No @ UnderneT -= HES =- Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Hei! Vet ikke hvor du får tak i original kabel, men jeg tror Infrarød overføring er et like bra alternativ. Det var en tråd her der noen hadde problemer med sine kabler. Endre på menyer og slikt går forløpig ikke på de nyeste Nokia telefonene (DCT-4). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå