Korka Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Jeg fikk gåsehud da Legolas hoppa opp på kjempe elefanten og drepte alle i LOTR: Return of the King Lenke til kommentar
aspic Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Jeg fikk gåsehud da Legolas hoppa opp på kjempe elefanten og drepte alle i LOTR: Return of the King 9186313[/snapback] Recon that! Og når Legolas hopper oppå trollet i grottene i den første filmen; FØLELSE! Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 (endret) Synest den scenen med elefanten så falsk ut. Samme når han sklir på et skjold ned en trapp. Ble litt for dumt synest jeg. Greit nok at han er en alv og har litt spesielle skills, men makan til overdramatisering. Endret 2. august 2007 av Mr. Gnom Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Hmm.. Blir alltid glad når jeg ser den første American Pie-filmen ^^, Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Synest den scenen med elefanten så falsk ut. Samme når han sklir på et skjold ned en trapp. Ble litt for dumt synest jeg. 9194414[/snapback] Scenen der han sklir på et skjold er jo ikke dataanimert, selv om det riktignok ble brukt hjelpemidler, som tau. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Synest den scenen med elefanten så falsk ut. Samme når han sklir på et skjold ned en trapp. Ble litt for dumt synest jeg. Greit nok at han er en alv og har litt spesielle skills, men makan til overdramatisering. 9194414[/snapback] Skjoldet er eg einig i, men når han tar knekken på elefanten? Orgasmisk krigføring! Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Hmm.. Blir alltid glad når jeg ser den første American Pie-filmen ^^, 9194426[/snapback] Har det samme med American Pie 2. Får en sånn godfølelse inni meg Det er så enkelt og digg, feelgood-film, rett og slett. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Hmm.. Blir alltid glad når jeg ser den første American Pie-filmen ^^, 9194426[/snapback] Second that. High Fidelity får meg også alltid i godt humør. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Samma det eller ikke om det er falskt... Tøft er det vell Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Hmm.. Blir alltid glad når jeg ser den første American Pie-filmen ^^, 9194426[/snapback] Den filmen gir meg alltid en herlig følelse... Jeg føler bare for å hvirkelig leve livet og ha det gøy Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 The Crow og Gladiator er to filmer jeg kommer på i farten. Geniale filmer! Lenke til kommentar
Mott Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 The Legend of Bagger Vance og Pay it Forward Lenke til kommentar
mamama Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Le Fabuleux destin d'Amélie Poulain Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Happy Gilmore er en slager! Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Whisper of the Heart Kiki's Delivery Service ... og noen Ghibli-filmer til (... Totoro, Laputa, Spirited... ) + den orginale Star Wars trilogien (ikke de oppdaterte versjonene) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå