KenBjork Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 (endret) Ett vennepar skal kjøpe ny pc fort, da stasjonæren har takket for seg. Men de skal ha bærbar for første gang. Hovedsaklig bruksformål: Surfe på nett Nettbank Legge inn og se på bilder tatt med digitalkamera. Altså helt standard pc for ingen krevende oppgaver, vil jeg tro. Pc`n kommer ikke til å bli brukt til spilling, og ellers andre heavy duty oppgaver. Etter mitt noe mere kresende hode, så minimum 1gb minne, gjerne 2gb. mye harddisk helst 2 kjerna, helst intel. dvd/cd-brenner trådløst integrert minimum 15-15.4 skjerm, gjerne større. Os minimum win xp, blir det snakk om vista så er jeg veldig i tvil om det i heletatt er å anbefale for dem... spes om det byr på en del trøbble, for jeg orker ikke fikse alt av problemer som skulle dukke opp til enhver tid. Maks pris 8000.- Endret 14. mai 2007 av KenBjork Lenke til kommentar
zonko Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 De fleste maskiner vil klare den bruken med glans. Kan komme med noen tips som tilfredsstiller dine krav: Acer Toshiba Legg til mer ram, så er den flott Fujitsu Siemens Alle ligger under linja på 8000, og man trenger egentlig heller ikke gå høyere for å tilfredsstille kravene. To gig ram trenger de vel strengt tatt ikke med den bruken. Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 14. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2007 Alle ligger under linja på 8000, og man trenger egentlig heller ikke gå høyere for å tilfredsstille kravene. To gig ram trenger de vel strengt tatt ikke med den bruken. 8611576[/snapback] Takk, sant sant det med 2 gb. Er bare meg som tenker sånn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå