Tønderbørd! Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Skal ha meg trådløs mus, og gjerne tastatur. Noen som har testet rekkevidden til disse? Trenger en som rekker ca. 5 meter gjennom et gulv (fylt med leire. Gammelt hus.) Duger Logitec sine Tastatur/mus pakker, eller må jeg gå for microsoft sin blåtann mus? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Rekkevidden er ca 4meter fri sikt, Står nå det i min brukermanual fra logitech. Lenke til kommentar
bushdevil Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Tror nok jeg ville satset på blåtann da. Har logitechs pakke med mus og tastatur, og har problemer med rekkevidde over 5 meter når jeg skal ta med mus og tastatur til tv'en, hvis ikke senderen peker rett mot musa. Med andre ord tviler jeg sterkt på at den vil rekke 5 meter gjennom leire gulv, men med blåtann som rekker rundt 10 meter har du vel en sjanse... Lenke til kommentar
julepynt Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 leire gulv? vet ikke om blåtann hjelper da. men skal du har trådløs mus er LilleMyke Wireless Intellimouse Explorer veldig bra. rekker ikke gjennom leirgulv, men så trenger den ikke å se mottakeren heller. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Har pc oppe på loftet. har sottet flere ganger med mitt logitech itouch tastatur å skrevet nede i stua. det er vel ca 10m i luftlinje med 2-3 vegger/tak som signalet måtte gå gjennom. sitter 7 meter i fra å skriver dette. Lenke til kommentar
julepynt Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 skriver du uten skjerm? Lenke til kommentar
Tønderbørd! Skrevet 28. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2002 Jada jeg skriver uten skjerm..... i den grad det er så lett å skrive noe med en mus da. Saken er den at peseen står i kjelleren. Har Fått meg ledning som jeg skal strekke fra maskinen opp til kopekassa i stua. Så kan jeg sitte i stua og se film ( hvis kvaliteten blir sånn høvelig da. ) Nå er det vel ikke så mye leire igjen i gulvet etter 50 år, mest uhyggelig fint støv men.... Noen som har erfaring med plassering av mottakeren til trådløs utstyr. Har hørt at rekkevidden reduseres ned mot null hvis mottakeren ligger på kassen til maskinen. Mens man får bra rekkevidde hvis den ligger lengst mulig unna kassa. Lenke til kommentar
julepynt Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 HEY! Min mottaker står på kassa, og jeg får bra signal jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå