Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Trådløs bildeoverføring fra kamera til PC

Anbefalte innlegg

Hei!

Lurer på hvilken teknologi som blir brukt for å overføre bilder trådløst fra kamera til PC og om dette er utstrakt?

Tenker da på bilder som raskt må til PC (i forbindelse med sportsarrangementer og lignende). Er det spesielle kameraer som støtter dette og lignende?

Har søkt litt på nett, men finner kun et vanlig Ixus kamera. Forslag til hvor jeg skal lete videre for å finne mer info om temaet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Lurer på hvilken teknologi som blir brukt for å overføre bilder trådløst fra kamera til PC og om dette er utstrakt?

Tenker da på bilder som raskt må til PC (i forbindelse med sportsarrangementer og lignende). Er det spesielle kameraer som støtter dette og lignende?

Har søkt litt på nett, men finner kun et vanlig Ixus kamera. Forslag til hvor jeg skal lete videre for å finne mer info om temaet?

8611270[/snapback]

Ikke at jeg på noen måte er ekspert på omdrådet, men vil tippe at du ikke finner noen løsninger som slår vanlig usb 2.0. Trådløse løsninger vil sansynligvis bli tregt, og dermed går "vinningen opp i spinningen".

Sats heller på et skikkelig minnekort med høy lesehastighet.

Lenke til kommentar
Hei!

Nikon har noen modeller som støtter å bruke WLAN, det er vel det mest "vanlige" i den grad noe er vanlig til dette. Lønner seg nok å velge de seneste modellene med dette, da de trolig har best løsning for dette. Ellers er det som nevnt noen andre DSLR som har det som ekstrautstyr, men det koster jo litt - i tillegg til at du må ha et sånt kamera fra før (ellers blir det veldig dyrt).
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...