Gå til innhold

Problemer med å installere Live Messenger

Anbefalte innlegg

Jeg har nå vært uten Live Messenger et par dager. Her er greia:

For et par dager siden skulle jeg logge på Messenger som vanlig, men når jeg gjorde dette kom det et installasjonsvindu opp. Jeg avsluttet dette vinduet, og forsøkte å starte Messenger på nytt, med samme resultet. Denne gangen lot jeg vinduet stå, og håpet at det kanskje var en oppdatering, eller noe i den duren. Da installasjonen var omtrent halvferdig kom det en feilmelding som sa noe sånt som "Problemer med å skrive til filem lcres.dll (som ligger på C:), se at du har tilgang til katalogen". Når jeg trykket på avbryt, fikk jeg beskjed om at det var en sirkulerende overflødighetsfeil, CRC, og fikk feilkode 1603. Hvordan i all verden skal jeg få fikset dette?

Endret av vepe2412
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Prøvd å avinstallere Messenger og slette alt av mapper og registeroppføringer som er knyttet til messenger? Forså installere på nytt?

Lenke til kommentar

Greia er at jeg har prøvd å slette alt, men lcres.dll lar seg ikke slette pga. denne CRC-feilen. Mulig det er en liten infeksjon inne i bildet:P Har scanna den med AVG, men fant ikke noe. Har også lastet ned et program som heter CCleaner, som angivelig skal kunne hjelpe meg med å rydde opp i registeret. Dataen min er litt mer håndtelig nå, men får fortsatt ikke sletta lcres.dll. Hvordan finner jeg ut hvilke registerfiler som tilhører Messenger?

Ja, jeg vet jeg er n00b...

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

De kan gå under mapper som 'Messenger', 'MSN', Microsoft' osv.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...