Heia Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 (endret) Krapyl.no er en del av Storplaza.no, og de holder til i Larvik.. Har lagt inn en ganske stor bestilling som er betalt med MC.. Har handlet der før for ca ett år siden.. Skulle kontakte de for å gjøre en endring på ordren, men da jeg ringer er det en stemme som sier.."Nummeret er for tiden uten forbindelse"... Kontakter Telenor, der sier de at abbo er stengt... Dette får meg til å mistenke at de er på vei mot konkurs, selvom Websiden er oppe.. Er det noen som kjenner til Krapyl.no eller moderselskapet Storplaza og som "vet noe"? Endret 14. mai 2007 av Heia Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Kjøpte klær på nettsiden deres for drøye 2 år siden, leveringstiden var på ca 2 måneder. Jeg anbefaler ikke krapyl.no i det hele tatt, selv om de har ganske kule klær. Er QLT en del av krapyl eller omvendt? Lenke til kommentar
mabbutt Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Kjøpte klær på nettsiden deres for drøye 2 år siden, leveringstiden var på ca 2 måneder. Jeg anbefaler ikke krapyl.no i det hele tatt, selv om de har ganske kule klær. Er QLT en del av krapyl eller omvendt? 8615220[/snapback] QLT eies av det samme selskapet Krapyl eies av. Dette selskapet gikk konk på mandag, så jeg ville forsøkt å sende en mail for å se om Krapyl kommer til å bli driftet videre av noen andre, eller om det er full stopp. http://w2.brreg.no/kunngjoring/hent_en.jsp...verdi=986195467 Lenke til kommentar
Heia Skrevet 15. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2007 Kjøpte klær på nettsiden deres for drøye 2 år siden, leveringstiden var på ca 2 måneder. Jeg anbefaler ikke krapyl.no i det hele tatt, selv om de har ganske kule klær. Er QLT en del av krapyl eller omvendt? 8615220[/snapback] QLT eies av det samme selskapet Krapyl eies av. Dette selskapet gikk konk på mandag, så jeg ville forsøkt å sende en mail for å se om Krapyl kommer til å bli driftet videre av noen andre, eller om det er full stopp. http://w2.brreg.no/kunngjoring/hent_en.jsp...verdi=986195467 8615399[/snapback] Krapyl & QLT er en del av Storplaza som er holdingselskapet... Okey Storplaza er konkurs ja...Sendte mail igår, får se om jeg får svar.. Syns i det minste de burde legge ut info på websiden så ikke flere går i fella og bestiller noe derfra.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå