mcgroven Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Sam Fishers spiongjerninger kjenner ingen grenser. Nå balanserer han på en knivsegg på PlayStation 3. Les mer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+241541 Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 (endret) Synes mye av essensen og sjela i Splinter Cell-serien er borte i Double Agent... For min del ble dette en skuffelse. Meget rotete (og til dels kjedelige) brett, vesentlig mindre sniking og mer dagslys. Kunne kanskje gjort seg under en annen tittel, men som Sam Fisher forventer jeg å snike meg rundt i mørket og knekke nakken på intetanende fiender, ikke løpe og skyte/slå vilt rundt meg... Hvorfor tulle med en perfekt formel? Endret 14. mai 2007 av Slettet+241541 Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Det står at det er litt resirkulerte nyheter, så for meg gjør et ingen ting, da jeg aldri ar spilt noen av spillene før. Takk for flott omtale, nå skal jeg kjøpe spill Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Fin omtale! På tide jeg oppdaterer spillsamlingen min Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 å fy **** , vil game det ja im liek a big splinter cell fan. og grafikken her var jo syk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg